- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
5 oktober 2015 om 10:36
Zit met het volgende probleem : reeds meer dan een jaar draait de 2.0l motor van mijn 914 fantastisch als hij koud staat maar eens op bedrijfstemperatuur schokt en bokt het beestje dat het niet lief is….Reeds 2 garages hebben een poging gedaan dit probleem op te lossen maar zonder resultaat…, de meest voor de hand liggende zaken werden bekeken (en soms vervangen) maar probleem is niet opgelost. Daarbij komt dat onlangs bij mijn laatste ritje een nieuw probleem opgedoken is : oliepeil is gestegen. Blijkt dat er benzine bij de olie gekomen is dus nog een probleem erbij.
Ik ben bijgevolg op zoek naar een garage met , niet onbelangrijk, een ruime kennis van 914 porsches.
Ik ben er ernstig over aan het nadenken de motor volledig te laten reviseren, dan ben ik hopelijk van de aanhoudende miserie verlost.
Het zou ook handig zijn moest het een garage in Oost-Vlaanderen, maakt het mij net iets gemakkelijker.
Iemand suggesties ?
Heeft iemand ervaringen met FG porsche of JC motors in Berlare ? Deze garages liggen dicht in mijn buurt.
Reageren mag gerust via pm.
Aja misschien niet onbelangrijk, heeft er iemand een idee van een richtprijs voor een motor revisie ? Kwestie dat ik een beetje voorbereid ben…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.