motor valt soms stil bij starten

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster motor valt soms stil bij starten

• Maker
    Discussie
  • heb nieuwe LMM gemonteerd,de auto rijd heel goed ,maar bij starten valt ie nu soms stil,2a3 keer en dan gaat het terug,aan wat zou dat kunnen liggen

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • voordien had ik problemen dat de motor die inhoude aan 4000 toeren,maar bij het starten en ontkoppelen nooit geen probleem gehad met te laag toerental ,met de nieuwe LMM gaat ie volop in toeren en heeft ie nooit zogoed gereden,dus denk ik dat het toch mss aan de LMM kan liggen

Anoniem

Ik vraag mij hier af waarom de LMM is gewisseld?
        Nu lijkt het mij of je voor het wisselen geen problemen had 😕
        Best eens de computer laten uitlezen en resetten volgens mij.

Ik heb enkele maanden geleden ook problemen gehad met mijn DD (BMW)
        Ik had een dop van een bus ruiten reiniger laten vallen in het motor compartiment.
        Had toen een stekker los getrokken om met mijn hand tussen alle leidingen en dergelijke te geraken.
        Mijn auto starte wel maar gaf een foutmelding van de motor. Ben dan met denk ik 10% van het vermogen naar de dealer kunnen rijden. Reset en alles terug ok.
        De huidge computer gestuurde auto’s zijn gevoelig.

Wim

Is voor een moderne auto inderdaad normaal toerental.

800 of 900 is normaal.

heb gisteren en vanmorgen gereden,starte zonder probleem,maar bij ontkoppelen aan een stoplicht gaat ie laag in ralentie,hoeveel toeren is het normaal gezien? nu heb ik 800

ik ben michel,ja het gaat over een boxster van 1998
                en het is begonnen na dat ik de nieuwe LMM had gestoken

Mooi Zeekat,

U rijdt waarschijnlijk met een boxster,

Maar U bent?

ivm uw vraag…

mss wat lucht in de benzineleiding de eerste paar keer starten?
                  heeft hij het alleen na lang stilstaan? of speelt dat geen rol?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.