Motorkap pompjes achteraan targa 1986

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Motorkap pompjes achteraan targa 1986

• Dit onderwerp bevat 13 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door DIRK.
  • Maker
    Discussie
  • Weet er iemand of er bij een 911 targa 1986 achteraan op de motorkap zonder taartschep 1 of 2 dempers gemonteerd worden.
    Toen ik hem kocht stond de taartschep er nog op en was er links op het scharnier 2 pompen gemonteerd en op het rechtse scharnier niets.
    Nu heb ik een motorkap gemonteerd zonder gaten van de spoiler dus denk ik dat ik enkel op het linkse scharnier 1 pomp moet zetten ❓ of ben ik verkeerd ❓ volgens Opc word er 1 pomp links gemonteerd en voor de turbo met spoiler 2 pompen

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Idem hier: coupé ’87: 1 pompje links.
      Ik heb het vorig jaar vervangen en je kon kiezen tussen twee soorten weerstand: ééntje voor een motorkap met spoiler en ééntje zonder. :salut:

[quote=”bladerunner” post=159007]Porsche 1987 origineel 1 pompje links. :salut:[/quote]

Thanks Bladerunner :drink: voor de info dan ga ik voor het originele :salut:

Porsche 1987 origineel 1 pompje links. :salut:

bij mij waren er 2 links gemonteerd en rechts geen :wtf: ik ga nu even bekijken of ik er rechts ook eentje kan moteren ❓

volgens PET vanaf 84 ook standaard 1 tenzij bij optie spoilerpakket of airco

misschien vanaf de 3.2 standaard 2 pompjes?

volgens pet tot 83 iig 1tje standaard en 2 bij optie spoilerpakket en airco

Attachments:
                • spoiler.JPG

Mijn 911 van 83 was ook origineel zonder spoiler en had zowel links als rechts een pompje.

hmm strange.

@ Targa 84, kan zijn dat je wagen origineel met spoiler geleverd was.

mijne is orgineel zonder spoiler dus
                        en twee pompjes l+r is targa van 1984
                        :drink:

Standaard 1 demper links,
                          als spoiler originele optie was, 1 links, 1 rechts.

Bij spoiler achteraf opgezet: 2 dempers links met langere bout door.

IK WAS OOK VAN MENING DAT ER 2 DEMPERS L+R GEMONTEERD WORDEN MAAR VOLGENS OPC ENKEL LINKS EN BIJ DE TURBO MET ACHTERSPOILER 2 DEMPERS ❓

bij mij zitten twee dempers links een en rechts
                              op moterklep zonder spoiler
                              :drink:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.