Motornummer

• Maker
    Discussie
  • k ben juist gaan kijken naar een Porsche 911 t uit 1970. Carroserie is nog wat werk aan. Wel hard.
    Motor is volledig gereviseerd (met facturen). Start onmiddelijk en draait erg soepel. Boite kraakt en er zit veel spel op het schakelpatroon.
    Chasisnummer: 9110121243. Motornummer 6108114. Ik kan niet onmiddellijk een verband tussen deze twee nummers zien. Chasisnummer klopt wel, doch twijfel over motornummer. Heeft er iemand meer zicht op deze zaken?
    Vraagprijs 26500 euro (niet te veel?)

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”cab ’88”:11s333aa][quote=”stefx911″:11s333aa]Voor die prijs mag hij wel in orde zijn![/quote]

… en gekeurd. Mocht ik een auto van zoveel € koen moet hij zelfs als dagelijks voertuig gekeurd zijn en geen oldtimerkeuring ![/quote]

Uiteraard! dat vind ik maar vanzelfsprekend voor die prijs

Anoniem

[quote=”stefx911″:3da59725]Voor die prijs mag hij wel in orde zijn![/quote]

… en gekeurd. Mocht ik een auto van zoveel € koen moet hij zelfs als dagelijks voertuig gekeurd zijn en geen oldtimerkeuring !

Voor die prijs mag hij wel in orde zijn!

Heb 2 jaar geleden mijn 2,2T verkocht voor 12000€. Motor had reeds de hydraulische kettingspanners, motor was wel niet droog en versnellingsbak moest revisie hebben. Koetswerk moest herspoten worden (lak dof), chroom sierlijsten en fuchs waren in perfecte staat. Interieur was origineel , niet beschadigd (opbergvakken deuren)
            Persoonlijk vind ik deze prijs veel te hoog.

Navraag bij Porsche import blijken de nummers volledig te kloppen. Eigenaar wil er nog 700 euro afdoen. Doch gaat er niet mee naar de keuring. Achterlichten werkten niet en ruitenwissers gingen onregelmatig.
              (electrisch probleem?)
              Afblijven of ervoor gaan?
              De wagen is echt wel strak, interieur is volledig gedaan, allemaal nieuwe rubbers (bijgeleverd), motor draait super, wel niet helemaal droog.
              Prachtige kleur.

amai zeer stevige prijs als je het mij vraagt met die aandachtspunten…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.