motorophanging 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 motorophanging 964

• Maker
    Discussie
  • Vraagje naar de kenners .
    Weet iemand hoe je de motorophanging kan nazien zonder te demonteren ( slush check ) .
    Reden van mijn vraag is dat op rennlist foto’s worden weergegeven van sets die niet goed zijn op basis van de extensie die ze hebben .
    Ook bij installatie van nieuwe hebben die geen extensie.
    Als ik deze laat nakijken bij de P vakman dan gebruikt hij een koevoet om de laterale verplaatsing te checken .
    Ik ga er ook vanuit dan na +20jaar deze het beste van hun tijd hebben gehad maar toch zou ik het juist willen vaten , ook gezien de prijs van de beestjes :puke:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Heb deze optie uiteindelijk niet genomen .
      Zal zeer zeker andere met dezelfde vraag helpen .

0

Na praktisch 5 jaar……RS mounts zijn makkelijk zelf te plaatsen en geven geen bijgeluiden!

0

probeer nog eens :think: 😆

0

niemand die enige info heeft ?

0

ook benieuwd…

0

Had ik in overweging genomen maar ben niet overtuigd dat het geen extra geluid met zich gaat meebrengen .
                Zouden er mensen zijn die deze set up hebben , dan graag hun feedback .

0

Anders de Rennsport Motor Mounts van Carnewal steken?
                  Ben ik wel van plan als de motor er nog eens uit moet…

0

Heeft iemand dan bij toeval een set 964 of 993 C4 engine mounts liggen ( zo goed als nieuw anders heeft het geen zin )
                    Zal nu een kaarsje branden

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.