motorophanging 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 motorophanging 964

• Maker
    Discussie
  • Vraagje naar de kenners .
    Weet iemand hoe je de motorophanging kan nazien zonder te demonteren ( slush check ) .
    Reden van mijn vraag is dat op rennlist foto’s worden weergegeven van sets die niet goed zijn op basis van de extensie die ze hebben .
    Ook bij installatie van nieuwe hebben die geen extensie.
    Als ik deze laat nakijken bij de P vakman dan gebruikt hij een koevoet om de laterale verplaatsing te checken .
    Ik ga er ook vanuit dan na +20jaar deze het beste van hun tijd hebben gehad maar toch zou ik het juist willen vaten , ook gezien de prijs van de beestjes :puke:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Heb deze optie uiteindelijk niet genomen .
      Zal zeer zeker andere met dezelfde vraag helpen .

Na praktisch 5 jaar……RS mounts zijn makkelijk zelf te plaatsen en geven geen bijgeluiden!

probeer nog eens :think: 😆

niemand die enige info heeft ?

ook benieuwd…

Had ik in overweging genomen maar ben niet overtuigd dat het geen extra geluid met zich gaat meebrengen .
                Zouden er mensen zijn die deze set up hebben , dan graag hun feedback .

Anders de Rennsport Motor Mounts van Carnewal steken?
                  Ben ik wel van plan als de motor er nog eens uit moet…

Heeft iemand dan bij toeval een set 964 of 993 C4 engine mounts liggen ( zo goed als nieuw anders heeft het geen zin )
                    Zal nu een kaarsje branden

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.