Motorrevisie 911 SC

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Motorrevisie 911 SC

• Maker
    Discussie

• roy

Men winter bezigheid :p

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • roy

Voila ook alles eruit , op volgorde .
        En dan es goed reinigen 🙂

Cool, onderdeel bakjes in carrosseriekleur 😛

Colourlock is idd. goed spul, maar niet vergeten de verzegeling op het leder te zetten achteraf en indien gewenst de UV protector.

roy

[quote=”cabrio wim” post=157366]:respect2: Maar ga je de koppen ook nog uit elkaar halen of niet. :roll:[/quote]

Ze zijn uit elkaar 😉
            Maar kan met men gsm hier geen foto van opzetten.
            Ik kijk morgen wel eens voor.

He Roy ik wil nie zeiken maar ik zie dat je de tuimelaars bv. in een zelfde bak bij mekaar gekieperd hebt .
              Oke de tuimelaars zijn nu misschien wel iets minder van belang maar persoonlijk hou ik me eraan om ook die dingen toch zoveel mogelijk op volgorde te houden . :engeltje:

fijne topic om te volgen ,nog meer van dat graag :up:

roy

thx 😀

schoon foto’s of ni. De resto ziet er top uit :up:

roy

Kweet het:-p maar camera hebbek niet mee alsek eraan werk:-p

Wim

Das ook voor te bellen hè, foto’s maken doe je met een foto camera. :mrgreen:

roy

Ja acer heeft niet zo een goede cameras in hun gsm toestellen gestoken :-p

Pressies alles assorti daar blauw/paars in de werkplaats 😆
                          Je wagen lijkt ook paars op de foto ,ik dacht aan je avatar te zien dat je een blauwe had ?

Dat gaat wel hoor…heb het bij mijn eerste 968 ook gedaan…
                            Je moet er misschien wel twintig keer over gaan, maar het komt goed…
                            JE moet een haardroger of electrische verfafbrander hebben…die moet je gewoon laten draaien en direct op de nog natte verf richten…wel effe de afstand in de gaten houden dat je het leder niet verbrand.
                            Dus heel veel verschillende lagen erop…het komt zeker goed

Wim

Color lock is gewoon een top product waar je hele mooie en goede resultaten met kan bereiken. 💡

THX :up:

roy

Kheb het 3 dagen later met een witte katoenen doek ook getest.
                                  Want dat vroegek mij dus ook af.
                                  En resultaat was dus dat de doek nog even wit was :-p.
                                  Dus zeer tevreden van.
                                  Heb het ook op mijn stuur getest want deze is ook redelijk versleten.
                                  Maar dat gaat niet zo goed is bij mij in te erge staat om het nog goed te krijgen met dat product.

Die zetel ziet en na de behandeling TOP uit :up:
                                    Heb je een idee of het product ook een beetje slijtvast is ?
                                    Ik bedoel daarmee: gaat het niet af op een doekje bijvoorbeeld na volledige droging ?
                                    Kun je het ook gebruiken om de lederen stuurvelg op te frissen ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.