Motorritje

Home Forum Porsche Uitstappen Motorritje

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Tijdens Porsche Scene Live in Eindhoven zaten we met een gezellig kliekske iets te drinken toen de moto’s ter sprake kwamen. Bleek dat bijna iedereen met een Ducati reed. :first:
      We hebben toen, zoals steeds op gezellige babbels, geopperd om eens een toerke met de moto te doen.

Wel, laten we dat eens doen.

Daarom wil ik het volgende voorstellen: richting Ardennen of Eifel , een 1000 bochtentoer. Een toerke van +/- 250 km vanaf een vertrekpunt in de Ardennen.
      Volgende week woensdag 22/08 , donderdag 23/08 of vrijdag 24/08 omdat het in het weekend niet meer te doen is wegens te druk en teveel controles in Duitsland, ook mag je op sommige plaatsen niet komen met de moto in het weekend. Volgens meteovista is het woensdag de beste dag, maar dit kan nog veranderen.

Dus, wie heeft zin?

Ik wil niemand uitsluiten maar ik ben gewoon om stevig het gas er op te houden, geen toeristisch rondritje dus, maar op een veilige manier toch mooi de bochtjes nemen en op langere stukken wel eens doorgaan, natuurlijk aangepast aan de groep.
      Bij evt. interesse kunnen we misschien zelfs 2 groepen maken, een snelle en een trage om nadien ergens samen nog een pint te pakken. :drink:

Ik wil hier zeker niet als de grote organisator te werk gaan, gewoon een ritje met de moto, niets moet alles kan. 8) 8)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Sorry,
        ik heb onlangs besloten om te stoppen met motorrijden (privé) en mijn moto staat momenteel te koop. Platen zijn eraf en verzekering is stilgelegd.

De moto is vandaag verkocht.

Grtz

No problemo .
          ik hoor het wel , en als het dan past gaan we mee .

Wegens overdonderend succes 🙁 🙁 uitgesteld naar een latere datum.

Sorry Koen :respekt:

Den deze gaat morgen dan maar eens een keertje surfen, ‘t is 2 jaar geleden en ze voorspellen 5/6 beaufort aan zee. :relaxman:

Ik heb ook geen Ducati maar ook geen tijd om dan mee te rijden ,leuk voorstel maar spijtig genoeg geen tijd .Succes en veel plezier aan de deelnemers .

Ik heb er wel zin in .
                Woensdag of donderdag passen wel .
                Ik ben wel één van de weinige die geen ducati heeft hier 😈

Tof zou graag mee gaan, maar de moto en goesting om te rijden, die is naar de eeuwige jachtvelden… wegens te wild en al wat vrienden verloren…

Maar leuk idee, maak er met zen allen een toffe dag van :first:

Leuk initiatief , :applaus: .
                    Bij gebrek aan een moto zal ik zr niet bij zijn . 😥
                    Veel plezier en een veilige rit .

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.