Motron B.V.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Motron B.V.

• Maker
    Discussie
  • Beste mensen.

Gezien wij een aanzienlijk aantal klanten in Belgie hebben ben ik maar eens op dit forum gaan surfen.
    Een mooie community 🙂 We vinden het altijd interessant om te “voelen” wat er speelt en leeft in de Porsche wereld.

Ik ben al sinds de 80-er jaren werkzaam bij Porsche en heb in 1996 Motron opgericht.
    Dit jaar al 20 jaar in het Porsche vak dus … Time flies 🙂

Mvg.
    Motron BV.

Attachments:
    • Contourlogo.jpg
7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Serieus misbaksel. :puke: :puke:

De Gt3rs gaat overal met premium :hail: :mrgreen:

Ze zijn wel een hele tijd uitverkocht geweest.

In de lego shop op het park waren we aan het stoefen dat ze ze nog wel hadden. :popcorn:

Volgens mij hebben ze eerst een schaarte gecreeerd en daarna er gewoon bijgemaakt, want ze rden ze daar nu terug met de pallet binnen.

:mrgreen: waar zouden we dat geleerd hebben :wtf: :happydance: :coolness:

S2

Je kan ze ook gewoon kopen in de Lego shop 🙂

http://shop.lego.com/fr-BE/Porsche-911-GT3-RS-42056?fromListing=listing

Ik vraag me af wie zoiets koopt via Ebay aan een veel hogere prijs, als je ze gewoon nog via Lego kan kopen?

Ik heb net zo’n doos uit Denemarken mee gebracht :coolness: :happydance:

welkom !!
              de tijd vliegt idd, daarom moet je goed bij de tijd zijn KLIK die zijn zowat overal te vinden :think:

Welkom Motron!
                Ik hoop dat je goed onze forumregels hebt gelezen ivm reclame/sponsoring :mrgreen:

Hebben mensen enig idee wanneer deze leverbaar zullen zijn ?
                  We hebben meerdere klanten die er al naar gevraagd hebben 🙂

Attachments:
                  • 720_LEGOTechnicPorsche.jpg
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.