motronic wil niet meer…

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 motronic wil niet meer…

• Maker
    Discussie
  • Toen ik een paar weken geleden op de keuring stond viel ineens de motor stil. Er gebeurde niets meer, takelen was de enige optie. Verleden week tot de constatatie gekomen dat de motroninc van mijn 3,2 1986 het niet meer doet.

Iemand een idee waar ik deze zou kunnen laten herstellen of waar ik pvoor een redelijke prijs aan een goed exemplaar zou geraken?

12 reacties aan het bekijken - 91 tot 102 (van in totaal 102)
    • @firstp inderdaad de firma die jij vermeld(becu) is een goede referentie,jaren geleden een originele radio navigatie laten herstellen van een 996,de knop die je veelvoudig moet indrukken om iets te bevestigen in het navigatie menu deed het niet meer door slijtage.
      Het was toen kiezen om een Andre navigatie te kopen of laten herstellen,ze hebben toen een nieuwe drukknop gemonteerd en het was gefixt :up:

heb het aangetekend verstuurd, dan heb ik toch iets van bewijs.
        Met verzekering zag ik niet echt zitten, deze is maar tot 500€ (bpost hé) en er is geen tracking.

Als ge het verzekerd opstuurt of aangetekend is die kans toch een stuk kleiner niet?

F

Da’s ieder z’n keuze uiteraard.
            Ik zou denken dat je in de winterperiode de P toch op stal laat staan dus dan heb je wat meer tijd.

groot gelijk maar dan vrees ik dat die er de eerste maanden niet zou geraken, het is niet echt naast de deur! Om terug te halen zal ik wel zien dat ik een oplossing vind

F

Opsturen heb ik nooit gedaan uit schrik dat’ie verloren zou kunnen gaan in de post. Persoonlijk afgeven en ophalen leek mij toen de veiligste oplossing :popcorn:

had een mailtje gedaan naar de bewuste link en vandaag antwoord gekregen.
                  Morgen stuur ik de Motronic op hopend op geen extreme kosten…
                  Wordt vervolgt…

F

Geen probleem, we willen met z’n allen rijden met de P dus helpen we elkaar af en toe eens hé :drink:

lijkt mij en interessant adres, zal eens contact opnemen.
                      Alvast bedankt.

F

Met mijn P hetzelfde probleem gehad een paar jaar geleden. Blijkt dat sommige onderdelen van de stuurdoos lostrillen door de jaren heen. Heb de stuurdoos laten herstellen en nadien geen problemen meer gehad. Deze firma ben ik toen geweest en was een pak goedkoper dan de prijzen die je soms elders tegenkomt.

we hebben geprobeerd met onderdelen van een andere P en met de andere motronic doet hij het dus perfect.

Wel een interessant filmpje, zal dit toch maar even doen (al was het maar om te oefenen :happy: )

12 reacties aan het bekijken - 91 tot 102 (van in totaal 102)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.