Moustache Classic zaterdag 23 november 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Moustache Classic zaterdag 23 november 2013

• Maker
    Discussie
  • Vorig jaar deelgenomen aan de Moustache Rondrit, en heb me nu ook weer ingeschreven.
    Een echte aanrader deze toerrit (of rally voor de liefhebbers).
    Zijn er nog andere mensen die (gaan) deelnemen?

http://www.moustacheclassic.be/

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Er was daar schoon gerief aanwezig . :driver: :driver:

0

Hier heb ik hem nogmaals;

Kun je die gegevens niet opvragen adhv het kenteken?

0

Die groene 911, was dat een SC of C3.0? Speciaal kleurke in ieder geval. Oudere nummerplaat ook, dus al even zelfde eigenaar, om in het oog te houden voor moest die op de markt komen :lekker:

0

Het was weer top!

0

correctie: moeten :relaxman: [quote=”Mushroom” post=148169]De vrouwen mogen geschoren zijn :salut:[/quote]

0

Heb (net zoals vorig jaar) weer een nepsnor gekocht in de feestwinkel

0

Thanks Mush,

Dan kan schoonmama toch mee :relaxman:

0

De vrouwen mogen geschoren zijn :salut:

0

Ehhhhh, en moet je voor deelname ook een moustache hebben……..

0

Heb me ingeschreven voor de rondrit met de Clio voorlopig, normaal gezien en als het weer min of meer ok is (zomerbanden) heb ik tegen dan mijn SC gekeurd en ingeschreven en kom ik daarmee.

0

De bijeenkomst begint ‘s-morgens al bij het ontbijt daar ter plekke!
                          Echter dan is er nog geen bier bij… wel lekkere koffie!

0

Hei de mannen!
                            Ik zou graag meedoen aan deze Moustache Classic maaaaar
                            Waar is de bijeenkomst ? :drink:

Attachments:
                            • image_2013-11-03-4.jpg
                            0

Dan denk ik dat ik er wel bij ben met de Porsche. Ik had nog niet gezien dat er naast de rittenkoers ook een rondrit was, maar dat is ideaal om kennis te maken.

0

Is de rondrit de moeite waard. Komen uit Aalst O-vl
                                Mag Porsche Cayman R uit 2012 mee. :happydance: :happydance:

0

Voor de rondrit is dit geen enkel probleem.
                                  Je kunt je eigen tempo rijden en deze gaat niet over onverhard.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.