MP3 bestanden (981)

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen MP3 bestanden (981)

• Maker
    Discussie
  • In afwachting van de afhaling van mijn Cayman in Wiesbaden probeer ik zoveel mogelijk over de bediening van de auto te leren. De auto is uitgerust met PCM en ook de universele audioingang “AUX, USB, iPod”. Volgens de brochure kan men mp3-bestanden opslaan op de harde schijf van 40 GB. Hoe gebeurt dat dan juist, met een mobiele externe harddisc, een USB-stick? Is hierover on-line meer te vinden?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Bedankt voor de links.

Beetje vreemd dat men wel WAV, maar geen FLAC kan gebruiken op de HD. WAV laat geen embedded metadata toe. Blijkbaar zijn er ook veel die een iPod gebruiken, dat zou voor mij ook wel het handigste kunnen zijn gezien gezien ik een héél uitgebreide collectie Apple Lossless bestanden heb.

Tijdens het proefritje speelde een FM-station maar het was te kort en ik was teveel op het rijden geconcentreerd om de geluidskwaliteit deftig te beoordelen van het Soundpackage plus systeem. Ik las wel elders dat dit enorm kan verbeterd worden door enkel de woofers en de middentoners te vervangen in de deuren. De woofer wordt dan de Focal P165V30 en de middentoner de Audison 3.0. Dat bekijk ik nog wel eens later.

PB

Kijk eens naar dit filmpje. 😉

Je kan gewoon bestanden van USB stick naar de HDD kopieren en dan komen ze in de “jukebox”. Volgens mij moet je er niet te veel van verwachten de navigatie is 😳 . Zie ook

Ik zou het *moeten* weten maar ben nog niet verder gekomen dan een SD-kaartje erin te steken, daar staan rond de 900 nummers op en voor mij volstaat dat. Kopiëren naar de juke-box nog niet gedaan dus 😳

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.