Mr.Mike Oliver – Representatives/Agents

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Mr.Mike Oliver – Representatives/Agents

• Maker
    Discussie
  • Nog iemand deze mail gekregen van Mr.Mike Oliver ?

Kon zien dat hij mijn e-mail adres via het forum heeft gevonden…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • [quote=”dirkie”:3mdvfckx]

Is in het zelfde genre van ….Je m’appelle Dede kongogogu en je suis le fils du president de “teutreweutre”….

… et je suis intresser d’achter votre voiture Porsche … on paye toujours avec une cheque de la Banque National Teutereweute … signez par mon pere lui même … :mrgreen: 😉 et environ une semaine apres … tu es de lul … 😉 [/quote]

Die zit lol 😀 ) D lol:

Is in het zelfde genre van ….Je m’appelle Dede kongogogu en je suis le fils du president de “teutreweutre”….

… et je suis intresser d’achter votre voiture Porsche … on paye toujours avec une cheque de la Banque National Teutereweute … signez par mon pere lui même … :mrgreen: 😉 et environ une semaine apres … tu es de lul … 😉

Anoniem

Dat er nog mensen intrappen ….

gr
          Dakke

[quote=”Boxster”:1mifc9et]yeps het zelfde bij mij ❗ direct verwijderen die rommel 😉 he Luc 😆 [/quote]

Zeg da wel, al die zever zitten lezen. 8)

yeps het zelfde bij mij ❗ direct verwijderen die rommel 😉 he Luc 😆

Ik lees zelf zo een dingen niet meer ik open het zelf nog niet.

Luc

Inderdaad, zoiets wordt direct verwijderd, zelfs zonder het te lezen.

Heb eens iemand nog net kunnen tegenhouden om een stommiteit te begaan 🙄 hoe naïef kan een mens soms zijn ?

Dat jullie ook nog maar aandacht/tijd aan zulke mailtjes besteden … 🙄

Worden er hier zoiezo onheroepelijk uitgekijld ❗

Dirk
                    😉

ik heb er ook nog geen aan gekregen… tenzij enkele jaren geleden…

Had ze al getraceerd… komt van hongarije…

Anoniem

Scam.
                          Ge moet maar eens het IP adres van de afzender opzoeken.
                          Ze zeggen dat ze van Singapore zijn, maar in feite zitten ze in Indonesie of Nigeria.

Ik heb ze idd van jou aangekregen.
                            Misschien die louche gang Nigerianen die ze in Spanje (of was et Italië) hebben opgepakt wegens internetoplichting?
                            Ik heb ze (buiten van Stef natuurlijk) niet gehad

Da ziet er mij nen louche mail uit.
                              Maar ja men mensenkennis kan ook verkeerd zijn natuurlijk.
                              😈 😈 😈

Ik zal de mail hier dan ook maar even zetten. Zijn altijd wel louche zaken die je zo binnenkrijgt.
                                Heb die via een alias van mijn e-mail adres binnengekregen en dat gebruik ik enkel hier. Vandaar dat ik dacht dat er nog wel waren die deze mail gekregen hadden.

Hier dus de mail:

“Dear Sir/Madam,

I am Mr. Mike Oliver, the vice president of GLOBAL
                                TRADERS LIMITED, TOKYO JAPAN. My company deals on the
                                importation and exportation
                                of Pharmaceuticals and Textiles products and raw
                                materials from Japan to America/Canada and the United
                                Kingdom.

My company is currently recruiting
                                Representatives/Agents that
                                will assist us with some logistics jobs as well as
                                receiving payments on our behalf and remitting back to us.

Please contact us for more information if you are
                                interested in being an agent of my company.
                                Subject to your acceptance of this offer, you shall be given more
                                information about the job and your remuneration.

I expect your favorable response.

Regards,
                                Mr.Mike Oliver”

interessant??
                                  😯
                                  altijd voor n leuke zaak te vinden…… 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.