Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 519)
    • :respect2: :drink:

We spreken hier wel over echte auto’s hé? 😈 😉
      Btw Deepee, die Porsche banner op de achterklep gaat ‘m niet worden hoor. Heel mooi op een pré-impact, maar een 964 heeft reeds dit:

Vandaar :salut:

Tenzij diene tweede een AUTOMAAT is :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”DST” post=226990]

Ne Porsche moet ge zo origineel mogelijk houden toch :engeltje: :engeltje: :engeltje:[/quote]

Ja ja!! :engeltje:
          Exclusiviteit kan me aan m’n **** roesten hoor, ik koop wat ik mooi vind, maar onze mod kennende zal hij het wel bij het rechte eind hebben en zal ‘t effectief wel Murano zijn terwijl de foto toch precies wel iets anders laat zien.
          Dan zijn er 2 in België hé? Die met bruin interieur, flaporen en D90, en dan dien Bob de Bouwer :mrgreen: :happy:

Ikke fan van D90 en flaporen 😳

Ne Porsche moet ge zo origineel mogelijk houden toch :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Nu gaat hij die snel opkopen en laten verdwijnen…. :coolness:

Die van Mushroom is in ieder geval wel om van te :popcorn: !

De foto is genomen onder pover kunstlicht en met telefoon zonder flash. Helaas voor Mush z’n exclu verhaal, maar er is wel degelijk een tweede Murano in het land.

[quote=”Mushroom” post=226980]Maareuh… tenzij de foto bedriegt is dat imo geen Murano, dat ziet er mij een metaalkleur uit.[/quote]

+1

Thx for the pic!! :respect2:

Maareuh… tenzij de foto bedriegt is dat imo geen Murano, dat ziet er mij een metaalkleur uit.

En ja, origineel of niet , flaporen en design’90 velgen lijken nergens op. F*ck de puristen! 😈

Zo moet dat imo zijn :first: :respect2: :up:
                      muzw-2.jpg

Dit zijn de standaard design 90 velgen en de flapoorspiegels van de eerste serie 964.

3x964.jpg

Alles origineel dus maar je heb overschot van gelijk ; diene van de mush is vele malen mooier :first:

Ik vind hem eigenlijk wel niet zo mooi als onze paddestoel de zijne… 😳
                          Dat creme interieur doet meer slecht dan goed op die Murano kleur.
                          Om dan nog maar te zwijgen over de spiegels en de velgen. Ik weet wel dat het origineel is, maar dat staat ZO fout! :wtf:

Het cremekleurig interieur staat deze bijzonder goed :salut:

DSC12964.jpg

Allez, wie gaat daar foto’s gaan pakken? :think:

Ik ben wel boven de toonzaal geweest waar de twee witte 964 racewagens van Filip gestald stonden, maar op de 1ste verdieping niet verder gaan neuzen tot boven de werkplaats 😳

Misschien werkt daar zo’n super snelle Italiaan die de revisie van Sensa gedaan heeft?
                                  ‘s Morgens binnen brengen en ‘s avonds gereviseerd naar huis rijden. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.