Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 519)
  • PB

[quote=”dirk l” post=198673]Ik zou de naafdopjes er eens opzetten :think:
      Kweet het, is maar een detail maar het verschil zit vaak in kleinigheden :coolness:[/quote]

Op de 2de foto van Mush staan ze er op hoor, een klein detail waar je soms overkijkt . 😉

0
      PB

[quote=”stefx911″ post=198669]Misschien ook eens de foto’s met Fuchs en je huidige velgen naast elkaar posten?[/quote]

Astu. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

0

Het is wow maar niet het miljaaaaar gevoel. Just my opinion.

0

Dit is echt 1 van de moeilijkste kleuren op de 964 om een deftig wiel op te plakken. Persoonlijk vind ik dit wel mooi, maar veel geld voor een lage WOW factor.
            Er zijn andere 964 met deze velgen welke ik wel top vind.
            Persoonlijk zou ik hier durven gaan voor RH P-rad met gepolierde boorden en center in Murano kleur op ligt getrokken banden :up:

0

Ik zou de naafdopjes er eens opzetten :think:
              Kweet het, is maar een detail maar het verschil zit vaak in kleinigheden :coolness:

0
              Ive

Bij mij ontbreekt toch ook het “wow”-gevoel hoor. :wtf:
                Het is wel netjes, maar nét niet dàt, denk ik

0

Vind het ook geslaagd, kopen die handel :up:

0

Heb je geen foto van die andere 964? Vind het zelf wel *luv *luv *luv

0

Toch heel knap onder de Murano. Genoeg zwarte details aan de auto zelf om het te doen kloppen. (Elke keer dat ik deze zie denk ik wauw, wat een kleur!)

Misschien ook eens de foto’s met Fuchs en je huidige velgen naast elkaar posten?

0

Vandaag ne keer gaan passen.
                        Kennis van me had Fuchs’ gekocht, hij had er reeds 2 onder zijn 964 geplaatst en was zo goed om mij de andere 2 eens te laten passen op de Murano (waarvoor dank! :respekt: ).
                        We kwamen toe, ik zag de zijne staan en ik was direct verkocht! Velgen waren *perfect*!
                        Toen ze dan onder de Murano stonden…

20150222_143309.jpg

20150222_143531.jpg

Kweenie.
                        Ze kwamen er niet op uit zoals ze op de zijne uitkwamen. Als ik nu de foto’s bekijk is’t mooi, heel mooi, maar is’t verschil met de Cup2’s die er nu op liggen groot genoeg om die kosten te doen?
                        Hoe meer ik naar de foto’s kijk, hoe knapper ik het vind worden maar ‘t is niets in vergelijking met diezelfde Fuchs’ op “die andere” 964. Dat was echt af *luv
                        De ervaring met de velgen van Snoer (Cup1’s met zwart hart) dan in mijn achterhoofd hebbend begin ik te denken dat velgen met iets van zwart erop niet gaan passen op de Murano.
                        ‘t Blijft moeilijk, zo velgen kiezen. Sjans dat ik geen tijd geld heb momenteel 😉

0

Ze zaten bij een lot onderdelen dat ik ooit kocht Mush, eentje is ingepakt, de andere is gebruikt maar hij heeft geen gebruikssporen. En uiteraard maak ik een prijsje voor je als je interesse moest hebben 😉

0

Of bij regen de Jubi nemen…..

0

niks gamma, nür OEM Teile nutzen bitte ! dus een draaiknop van de ventilator uit een 924/944 …

0

Cigaretten aansteker verwijderen en op die voeding een 3 standen draaiknop uit de Gamma steken om zo de wisser te bedienen 🙄

Niet prullen aan die dingen, gewoon nieuwe er in en hopen dat het volgende dat afbreekt niet voor binnekort is 😀

0

Maar je bent een sterk voorstander van wiper delete dan ligt de oplossing toch voor de hand Mush … 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.