Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 519)
  • PB

[quote=”Mushroom” post=193608]
      Heb ik het juist dat de volledige steering column switch moet vervangen worden?[/quote]

Uit die vraag maakte ik op dat je eventueel wou proberen om het ding zelf te herstellen.
      Vandaar de DIY-link, die hendeltjes werken quasi allemaal op hetzelfde principe. 😉

Maar om toch op je vraag te antwoorden, nee dat hoeft niet!
      je kan ook eens proberen om je rechter raamzwengel te vervangen,
      dat kan misschien ook wel een oplossing zijn. :ass: :ass: :ass:

0

We gaan hier niet terug beginnen over rood en zwart hé? :sarcastisch :drink:

0

Tiens kom jij nu ook in aanmerking voor de ‘you break it, you fix it’ club ? :engeltje: 😉

0

Zijn dat nieuwe, David?
            Heb al eens rondgekeken en dat wordt dikwijls 2ehands aangeboden maar ik heb toch liever nieuw voor zo’n zaken.

Ge kent mijn geluk hé PatrickB? In die thread gaat het over de pinkers en hoe die miraculeus weer werken als ze ne keer met dat switchke spelen, bij mij zit ‘t probleem aan de andere kant: de wissers. En zo beginnen die revetten openboren om dan zelf hier of daar een stukske plastiek tussen te lijmen… 🙁
            De hendeltjes gaan al 300.000 km mee, ze mogen eens vervangen worden, daarbij, David gaat mij e prijske maken (hoop ik) :happy:

0

en anders… ik heb er zo nog 2 liggen Mush 😉

0
              PB

Met wat geluk > KLIK<

0

Ik heb ‘t vlaggen vrees ik 🙁
                  Bij het afzetten van de wissers voelde ik ineens iets raar en ja hoor, je kan de wissers nog bedienen maar de “klik” is er niet meer. Alle standen werken nog maar ‘t is zowat gokken in welke stand je staat.
                  Heb ik het juist (na een kleine zwerftocht op the ol’ interweb) dat de volledige steering column switch moet vervangen worden?

0

Das nog maar een voorzichtig lage inschatting Gette … :happy:

0

Ik heb al VEEL gekocht bij RP maar ze zijn idd niet in alles zo goedkoop !!

Ivm. die speakers, bij mij zitten er daar standaard universele 13cm coaxiaal speakers in de deuren. De “woofers” waren ook totaal om zeep en heb nu een betere speaker die perfect met de originele grille past. Ook het passief filter dat onder het deurbakje zit heb ik kunnen verwijderen en dus weer 12 kg uitgespaard 😛
                      Heb alles wel mooi origineel bijgehouden want als ik de 964 binnen enige tijd zou verkopen in Holland geven ze mij dan zeker 10K meer voor :sleep:

0
                      PB

Moet je wel even de juiste referenties opzoeken (PET en Pelican Parts zijn mijn favorieten hiervoor)
                        en een mailtje sturen naar het magazijn van de OPC van je keuze.

In mijn geval is dat Stanny van OPC Antwerpen en heb je ‘s anderendaags (vaak nog de dag zelf)
                        een mailtje met de beschikbaarheid en de prijzen in je mail zitten.

[b]vb van OPC vs Rose: 996 Turbo voorste spoilerlip. 167€ vs 299€ incl. verzending…
                        [/b]

OPC:

0

slim, iemand anders naar OPC sturen om het verschil in prijs te kennen :happy:

0

Ik had de roosters, ongeschonden en alles! :first:
                            Anders eens horen bij een OPC?

0

Mush, ik zou ze ook willen vervangen , er zitten momenteel aftermarked speakers in.
                              Leverd Rose Passion de speakers met roosters ?
                              Volgens de afbeelding op hun site niet, ik zie ze ook niet apart staan :think:

0

[quote=”Goof” post=187700]zou graag de originele roosters behouden.[/quote]
                                Ik ook, vandaar dat ik speakers besteld heb bij Rose Passion, de “woofers” passen perfect inclusief de roosters. De tweeters moet ik nog aan beginnen :salut:

Volgens wat sommige leden hier beweren kan het geen kwaad eens te horen bij het OPC, soms zijn die het laagst in prijs, de 2 woofers en 2 tweeters kwamen voor mij op 127 Euro + verzendkosten, geleverd in officiële Porsche doosjes in elk geval.

0

Door welke speakers ga je ze vervangen? Ik denk eraan om die van mij ook te vernieuwen, maar zou graag de originele roosters behouden.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.