Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 519)
    • Zo…
      Die waren aan vervanging toe :mrgreen:

20141208_151231.jpg

Verder nog (te) vv: 2 raamschakelaars, 2 pompjes voor de kofferklep, en een set nieuwe ruitenwissers erop :up:

0

soms zijn er soldenkoopjes te vinden op de (int’l) 2dehandssites en dan moet je er snel bij zijn. “just keep your eyes peeled”

0

$5080… 😥
          Die cup2’s zijn zo slecht nog niet vind ik 😉

0

Quanta costa? Zijn ze er ook met RSR finish?

0

*luv

0

Fuchs by Fikse, 8.5J en 10J, soft lip, custom flat black finish, banden 235/45/17 en 275/40/17

0

[quote=”Mushroom” post=180752]Foto’s van mooie velgen = geen topicvervuiling 😉
                    ‘t Gaat hier toch over velgen voor een 964 :up:[/quote]

😀

Foto’s heb ik even geleend – maar dit zijn ze. 40 boutjes per velg.
                    Nieuw in de doos – nooit geplaatst wegens verkoop van 964 in Februari van dit jaar :bounce:

0

Voor mij persoonlijk staat het hart te bol :engeltje:

0

Nog even de topic vervuilen, wat vinden we van dit wiel op een 964 ?

0

Ik verlies spontaan lichaamssappen bij het zien van die auto! 😛

0

Die Fuchsen doen die murano 964 geen eer aan in mijn ogen !

0

man dit is wel een bloedmooie wagen, die zou in mijn living staan *luv

0

[quote=”luc993cabrio” post=180834][quote=”Mushroom” post=179188]

[/quote]

Fuchs rules!!! :first: :first: :first:

0

Hij stond zo hoog op zijn poten omdat hij net opgekrikt geweest was. Eigenlijk moet je dan eens een rondje rijden maar ‘t was toen al redelijk laat en we zaten in een garage onder een aantal appartementen :sleep:
                                  Volledig zwart gaat ook niet passen denk ik, daarbij ‘k heb graag een randje 😉
                                  Nee, so far nog altijd de Fuchs’ *luv

0
                                15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.