Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 519)
    • Hij stond zo hoog op zijn poten omdat hij net opgekrikt geweest was. Eigenlijk moet je dan eens een rondje rijden maar ‘t was toen al redelijk laat en we zaten in een garage onder een aantal appartementen :sleep:
      Volledig zwart gaat ook niet passen denk ik, daarbij ‘k heb graag een randje 😉
      Nee, so far nog altijd de Fuchs’ *luv

0

[quote=”Mushroom” post=180839][/quote]

Nu dacht ik even dat het een Murano kleurige Cayenne was. Zo hoog op zijn poten! 😯 :mrgreen: 😉

Zwarte harten is het inderdaad niet. :puke:
        Misschien gewoon bij zilver blijven. Of zo’n iets donkerder tintje zilver? :think:
        Volledig zwart kan misschien wel nog. 🙂

Kleuren kun je misschien testen door plastidip spray te spuiten?
        Hoeft dan niet perfect te zijn, maar het geeft je wel een idee. 😉

0

Doe toch maar die speedline’s

0

Eigen gedacht volgen, ben maar met uw emoties aan het spelen :mrgreen:

0

:mrgreen: :first:
              Ik ben daar ook goed in 😉
              Brons… had ik ook al zitten aan denken, maar weet het ook niet op dat groen van mijne 964.
              ‘k Denk die Fuchs’… Heb toch de velgen van de T5 al te koop gezet :think:

0

Het is zo plezierig om te dromen als ik ze zelf niet moet betalen mush :engeltje:

0

[quote=”luc993cabrio” post=180834][quote=”Mushroom” post=179188]

Vind ik persoonlijk het mooist *luv *luv *luv[/quote]
                  Ik ook 8)
                  + je ziet ze hier reeds op een funky niet-metallic kleurtje…

Zwarte harten passen niet echt op de Murano vrees ik, Rocco 😥 , die zilveren RS daarentegen… *luv

2013-12-1822.24.52.jpg

0

0

[quote=”Mushroom” post=179188]

Vind ik persoonlijk het mooist *luv *luv *luv

0

img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10372575_534346293331873_1529895181187805269_n.jpg?oh=8c90d704d823b307640202de682efaec&oe=54CE4139&__gda__=1419599887_ad5834ab7d86b604fff1335c54335c05[/img]

Vind ik persoonlijk het mooist *luv *luv *luv

0

Kwetet, maar toch bedankt! :respect2:
                          Moest ik voor Rotiforms gaan zou ‘k dan toch voor de gepolierde kiezen, helaas zijn ze buiten budget 😳

Die gouden BBS’en… Ik denk het niet op de Murano. Ik vond de stance mooi, dat wel 😉

0

[quote=”Mushroom” post=180787]Die blauwe met die RUF’s zit “op zijn gat” 🙁
                            Ik vind dat lelijk 😳 Evenals RUF-velgen op zich 😳 😳

De Rotiformvoorbeelden liggen idd (naar mijn smaak) een pak te laag. De knapste qua stance is die op de laatste foto, als ik me niet vergis van een forumlid hier :up:, of die die python daar postte met die goudkleurige BBS’en (lookalikes?).[/quote]

Misschien eens een PM’ke doen naar dat forumlid, want zijn (Rotiform- Fuchs)velgen staan te koop 😉

0

nu zijn we er.
                              Toch iemand met gezond verstand, zijnde dirk I

Op een 964 horen BBS’en te liggen, niets anders :applaus: :relaxman:

En dat goud past trouwens zeer goed bij dat kleur!!!!! Combo made in heaven :first:

0
                              PDS

Met die turbo velgen *luv

Of die velgen met gouden hart. Zou prachtig passen op de beauty van Mush denk ik :respect2:

:popcorn:

0

Magnus Walker:

MW.gif

Of uit eigen stal:

porsche6.jpg

0
                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.