Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 519)
  • Wim

Mannen wat een blingbling. :what:

Ik weet nog wel dat Mazda ook van die berenvelgen gehad geeft in zijn gamma, en dacht dat dit de 121 was die deze velgen had.

Niet mis, maar dan zie ik liever spinners :sarcastisch :mrgreen:

Als het iets 3 delig moet zijn…

Foto’s van mooie velgen = geen topicvervuiling 😉
            ‘t Gaat hier toch over velgen voor een 964 :up:

[quote=”stefx911″ post=179202][quote=”911_NL” post=178513]
              Ik heb nog een setje “40 gaats” nieuw in de doos. Had ik gekocht voor m’n blauwe 964, maar er nooit op gezet.

Stuur maar een PB bij interesse. Of negeer dit bericht, als het sowieso niks voor je is ;)[/quote]

Heb je foto’s?[/quote]

Vast wel ergens – maar zijn ook op het net te vinden …

Wil dit topic niet vervuilen 😉

:first: Een conversatie voor in Deepee’s thread over grappige uitspraken, ik zit me momenteel echter te behelpen op een mini laptopje waar ik de helft van de gesprekken niet kan lezen wegens verkeerd ingedeeld 🙁

Die voorste zitten precies iets te ver naar buiten, otoh zo’n band die ietsje getrokken staat… I dig that. Liever dat dan van die ballonbanden :respekt:

Zo’n velg waar het hart tot aan de rand doorloopt en waar de rest “opgevuld” wordt met vijsjes zie ik niet graag, bovendien is zo’n platte rand voor janetten (dixit PatrickB :mrgreen: ), zelf zie ik eigenlijk ook liever een getrapte rand.

Die Eta Beta’s dan, hoewel ze strikt bekeken heel hard op die Speedlines lijken is het voor mij “net niet” 😕 🙁

Nee, die Fuchs zoals hierboven… Zoiets zal het zijn. ‘t Zat al goed in mijn hoofd, met er nu een foto van gezien te hebben denk ik wel dat ‘t ok zal zijn, zeker op de Murano die al een beetje lager ligt dan die op de foto.
                Die op de foto ziet er me Aetna blue uit *luv

Die voorste fuchsen staan inderdaad wel ver naar buiten, lijkt me een te lage ET waarde.. Ik denk dat mijn velgen ook mooi onder de jouwe zouden staan (niet dat ik ze verkoop). Zijn 3-delige Eta Beta Turbo’s en zijn in mijn ogen mooier en zeldzamer dan het speedline model. Hieronder een foto voor een idee (zonder band nog, zijn nog niet geleverd).

De nieuwe “Fuchs” van Tramont al gezien ? Heb prijs gevraagd en viel bijna achterover 🙄

PB

Heb ik ooit iets anders gezegd dan? :mrgreen:

XXX

Héla Patrick, dan lopen er hier heel wat rond … :loser:

PB

Fuschen zijn voor janetten. :mrgreen: Dik ! maar hij moet nog wel zakken dan. :first:

[quote=”911_NL” post=178513][quote=”Mushroom” post=178465]
                            Dan betaal ik liever iets meer voor nieuwe 😉
                            [/quote]

Ik heb nog een setje “40 gaats” nieuw in de doos. Had ik gekocht voor m’n blauwe 964, maar er nooit op gezet.

Stuur maar een PB bij interesse. Of negeer dit bericht, als het sowieso niks voor je is ;)[/quote]

Heb je foto’s?

Vind het niet beter dan hetgeen er op zat 😉

Die heb ik ook op het oog Mush 😉

Ziet er (ook) goed uit :up:

Check alleen even de ET waardes en J maat, want op de foto vind ik het voorwiel te breed staan …..

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.