Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 519)
    • Olaf, bedankt voor jouw aanbod, maar denk toch maar eerder voor deze te gaan. Vind ze echt vetjes onder een 964 en ‘t is weer eens iets anders…

[quote=”Mushroom” post=178465]
        Dan betaal ik liever iets meer voor nieuwe 😉
        [/quote]

Ik heb nog een setje “40 gaats” nieuw in de doos. Had ik gekocht voor m’n blauwe 964, maar er nooit op gezet.

Stuur maar een PB bij interesse. Of negeer dit bericht, als het sowieso niks voor je is 😉

Idd. Veel te duur voor de staat waarin ze verkeren 😥
          Dan betaal ik liever iets meer voor nieuwe 😉

Zit momenteel met de nieuwe originele Fuchs in mijn hoofd, maar eerst eens werk maken van de Rials van de T5… :think:

Misschien iets voor de koude winteravonden mee te vullen.
            Zijn een setje 38 gaats Speedline opknappers, kan je alle kanten mee uit qua afwerking 😉
            Persoonlijk vind ik ze nog een beetje duur voor de toestand anders had ik ze gekocht als hobbywerk.

Hit me !!

PB

Ook dat is op te lossen. :coolness:
              CCR heeft een richtbank staan, trekken we toch gewoon de draagarmen wat naar achter/voor. :happydance:
              Waar een wil is, is een weg. 😎

Neenee…
                ‘t Is vooral vooraan dat ‘t slecht zit, zelfs bij lage snelheden. ‘t Is (denk ik) niet persé de breedte die problemen geeft, maar de positie naar voor en achter tov de wielkasten.

Idd even de spatborden rollen.

Wielranden naar binnen rollen helpt ook veel.

PB

[quote=”de_koen” post=177102][quote=”PatrickB” post=177097]Niks dat we niet kunnen oplossen met Bumpstops en je stuuruitslag te beperken. :mrgreen:[/quote]

+camber :sarcastisch[/quote]

and lots of it ! :first:

PB

Verwend nest door je Jubi ja ! 😉

[quote=”PatrickB” post=177097]Niks dat we niet kunnen oplossen met Bumpstops en je stuuruitslag te beperken. :mrgreen:[/quote]

+camber :sarcastisch

Beperkte stuuruitslag is reeds een gratis optie op de 964 😕 😈

PB

Niks dat we niet kunnen oplossen met Bumpstops en je stuuruitslag te beperken. :mrgreen:

Ze raakten eigenlijk quasi overal.
                                De voorwielen bij het nemen van een bocht, de achterwielen als er een beetje vlot opgetrokken werd :engeltje:

Yep….doen

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.