Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 519)
    • Zonde, ze staan er inderdaad vet onder. :coolness:

Achteraan zal nog wel lukken denk ik.
        Vooraan gaan ze de kas raken als je stuurt vrees ik.

😯

Instant boner… 😳

Zoiets moet er toch onder gaan komen hoor Mush. 😉

Wat was er mis met de ET? Zien er toch redelijk passend uit op foto. Breed ja, maar that’s the point. 😈

Gaan passen bij een bekend forumlid maar ET niet correct en rolomtrek evenmin 🙁

Resultaat = geslaagd, goede keuze gemaakt Bart :up:

[quote=”Mushroom” post=176218][quote=”Momenol” post=176192]Zie ik dat goed, 311k op de teller? :O[/quote]

Yup! :respekt:
                Net goed gerodeerd dus :driver:
                Motor drupt niet, verbruikt geen olie en gaat als de brandweer met gratis :music: erbij.
                Waarschijnlijk één van de weinige 964’s waar de kilometerteller niet op de magische “tussen 150K en 180K” stand staat :twisted:[/quote]

Een wagen met veel km is meestal een wagen die correct bereden is met meestal warme motor.
                Een wagen van 5000 per jaar zal wat anders zijn met die korte cafe ritjes :happy:

Wat die subwoofer betreft.
                Ik heb die in mijn GT3 net achter de passagiers zetel liggen.
                Zie je niet, maar hoor je zoveel te beter.
                Kan er natuurlijk wel niemand meer zitten bij U als dit al zou gebeuren.

U dak openzetten he :relaxman:

Maarrreu doe dat bij de bijrijder …..

Liever niet, met mijn 1,92 meter zit ik dan tegen het dak :bounce: 😉

Misschien een optie om de stoel te verhogen? 💡

Dat moet dan zijn, want ik heb zelfs plaats over

[quote=”Mikey” post=176216]@mush gek dat je deze niet onder de zetel krijgt, ik heb een focal sub onder de berijder zetel zitten en deze is 75mm hoog

Is er zo een verschil tussen de zetels van een 964 en mijne?

Ik meen me wel te herinneren dat deze niet onder de bestuurderzetel kon.[/quote]
                          Kweenie. Heb beide kanten geprobeerd.
                          Als ik het me goed herinner van mijn SC indertijd was er daar toch meer plaats, ofwel staan er extra verlaagde stoelen in mijn 964 vanwege het open dak, meen daar ooit eens iets van gelezen te hebben dat dat mogelijk was :geek:

[quote=”Momenol” post=176192]Zie ik dat goed, 311k op de teller? :O[/quote]

Yup! :respekt:
                            Net goed gerodeerd dus :driver:
                            Motor drupt niet, verbruikt geen olie en gaat als de brandweer met gratis :music: erbij.
                            Waarschijnlijk één van de weinige 964’s waar de kilometerteller niet op de magische “tussen 150K en 180K” stand staat 😈

@mush gek dat je deze niet onder de zetel krijgt, ik heb een focal sub onder de berijder zetel zitten en deze is 75mm hoog

Is er zo een verschil tussen de zetels van een 964 en mijne?

Ik meen me wel te herinneren dat deze niet onder de bestuurderzetel kon.

proper, weg met die ronde vlekken op het raam. Ga eens kijken of ze dat ook hebben voor boxsterje van ’99

[quote=”Mushroom” post=176177]… Wacht tot mijn SD-kaartje er zal inzitten …[/quote]

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.