Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 519)
    • hoezo ni, toch gene ouwe brol gekocht zeker :happy: :mrgreen: (citaat van uw moeder)

Neenee, Wi-Fi zit er niet op :sarcastisch :mrgreen: :happy:

:think: radiogolven da werkt toch zonder draad :engeltje:

Excuseer 😳
            Ik bedoelde de draadjes die uit de radio komen :engeltje:

Met wa sjans morgen installeren *luv

Bij Porsche is de massa gewoonlijk bruin hé Bart. Kan in de Murano anders zijn natuurlijk

Mooi speelgoed, benieuwd hoe het eruit ziet als hij in de wagen zit en wat de ervaringen zijn. Veel plezier ermee!

mooie jukebox :happy:

Ik zou het nog vergeten succes met de aankoop ziet er goed uit :up:

Snap ik ook niet dat ze steeds in de originele bedrading willen knoeien. Precies of een verloopstekker een fortuin kost 🙄
                      Bij die van mij is het dus ook soldeerbout en krimpkous geworden..

Idd Rocco. Zo’n radio is peanuts ivm wat jij achter de kiezen hebt :respekt:

2 plussen (normaal gezien de rode en gele draad :engeltje: ), ne min (in theorie, maar dan ook puur theoretisch: zwart :engeltje: :engeltje: ) en dan nog wat speakerdraadjes :first:

Anyway, de Krämer is voorzien van een stekker, of ik die zal kunnen gebruiken zal afhangen van hoe hard mijn voorganger het opgef*ckt heeft toen hij de X-plod installeerde. En niet alleen dat, in theorie kan je verloopstekkers kopen maar in praktijk… voor een 25-jaar oude Porsche… ‘t Zal solderen worden vrees ik.
                        Ik heb hier ook nog een zo goed als nieuwe subwoofer liggen, eens zien of ik die onder de voorzetel ergens kwijtraak.

Niemand een goed adresje voor Focal speakers? :engeltje: :engeltje: :engeltje:

:mrgreen:

PB

Vijst hij zelf zijn auto half uit elkaar, steekt hem zelf terug ineen en dan schrik hebben van een paar draadjes?! Tssssss.

Ziet er goed uit, heb je daar een speciale stekker voor nodig want de spaghetti van draden is het enige wat me afschrikt om eens iets anders te plaatsen. Na zoveel reclame krijg ik waarschijnlijk 20% korting als ik naar jou verwijs ? :engeltje: :mrgreen:

Als het goed is, mag het inderdaad ook eens gezegd worden. Nu nog hopen dat het product even goed is als de service, maar we gaan het hier wel horen zeker :coolness:

Alvast veel plezier met de installatie é Bart :mrgreen: Maar dat zal voor jou wel geen probleem zijn :drink:

‘t Is dus de Krämer geworden :music:

Ik vreesde al een heel gedoe (altijd hetzelfde als wat je wil toch altijd ietsje moeilijker te verkrijgen is dan het standaardspul) maar het was uiteindelijk een heel aangename ervaring.
                                  Via de site van Krämer gevraagd of die radio’s op stock waren, kreeg een halfuur later reeds antwoord dat de invoerder voor België Kräutli bleek te zijn.
                                  Kräutli gebeld en kreeg daar direct een heel vriendelijke en behulpzame JM aan de lijn. Die wou voor mij nog een uur langer blijven op een vrijdag (!) maar ik moest dan eerst in een winkel passeren waar zij mee samenwerkten, rechtstreeks bij hen kopen ging niet.
                                  Toch maar bedankt voor vrijdag omdat ik dacht dat het een heel gedoe ging zijn van “JM? Die kennen we niet hoor, en die radio hebben we hier niet, etc…”, daarom vandaag de reis naar het verre Dilbeek maar aangevat, elk excuus is een goed excuus om de 964 buiten te halen.
                                  Toegekomen in die winkel -die volgens JM maar op 500 meter van hun firma verwijderd was- en “ja hoor, JM had gebeld, ze wisten ervan”. Afgetikt, factuur meegekregen en ze gingen JM verwittigen dat ik eraan kwam. Nog niet eens 500 meter verder lag idd Kräutli, waar JM al quasi met de doos in zijn handen klaarstond om me verder nog veel geluk en plezier te wensen.
                                  Dat je vlot geholpen wordt is zo normaal, maar tegenwoordig zo abnormaal dat ik het toch eens wou posten :respekt:

Dit is’m dus:

Rond de 560 Euro (BTW inc)

Nu nog installeren… :geek: 8)

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.