Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 519)
      • [quote=”hioctane102″ post=226624]daarnet geen 964 murano meer te bespeuren, dus sorry geen plaatjes …[/quote]

Deze stond boven, niet in de toonzaal maar op eerste verdiep boven de werkplaats, hier stonden vooral oldies te wachten op revisie of restauratie. Het zou mij verbazen dat deze een uur later al weg was. 😯

[quote=”DST” post=226698] ,,, Auto = past wel beter bij dit (bak)beest[/quote]

dacht dat dit gewoon komt omdat de 928 met z’n V8 vooral naar de US markt gericht was in die tijd

Ik onthou me van elk commentaar :driver: … of ben ik nu al te ver gegaan …. :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=226676][quote=”hioctane102″ post=226654]En uiteraard de ‘one-million dollar question’: is het een handgeschakelde?[/quote]
              I’m starting to like this mod 8)[/quote]

+1

My 2cts
              Handgeschakelde = investeering
              Auto = past wel beter bij dit (bak)beest

:respect2: :respect2: :respect2:

Dogleg? :coolness:

[quote=”hioctane102″ post=226654]En uiteraard de ‘one-million dollar question’: is het een handgeschakelde?[/quote]
                    I’m starting to like this mod 8)

Tussen de accidenten stond een grijze 928s4. Ik zal dit weekend nog eens passeren en vragen of deze van een klant is of voor de verkoop bedoeld. En uiteraard de ‘one-million dollar question’: is het een handgeschakelde?

dgdsg

Ah,is onze nieuwe moderator op jacht geweest bij Van Beurden? En wat heeft uw hartje in overdrive doen gaan? :happydance:

daarnet geen 964 murano meer te bespeuren, dus sorry geen plaatjes …

964, zag er toch hetzelfde uit als de uwe, sorry, geen pics, misschien een telefoontje naar Filip.

Serieus?? :happydance:
                                Ook een 964? Pics?? :respect2:

Net in de nieuwe garage bij Vanbeurden geweest en boven stond ook een Murano met lichtbeige interieur, van een klant. Er zijn er dus twee in België. :engeltje:

:first: :drink:
                                    Thx aan de mods!!! :up: En thx voor de erehaag!!! :up:
                                    Ik ga het prille geluk toch een beetje in de kiem moeten smoren denk ik, met het oog op het onomkeerbare is het “interessanter” geen klokken te laten luiden, de minder romantische shizzle van erfenissen en familie & stuff.
                                    Zo’n plaatsnaambord meenemen, the thought didn’t even cross my mind, en hoe cool het ook zou zijn, ik breek niet graag andermans dingen af. Verbaal wel natuurlijk 8) , maar ook dan altijd in de hoop van hun het licht te laten zien :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.