Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 519)
      • Misschien is dit iets.
        Folderke in mijn handen gestopt op het Antwerp Classic Event.

DSC01252.jpg

DSC01253.jpg

Image?
          AFBLIJVEN

Kameraad bestelde er destijds wielen voor zen Clio
          Serieus duiten op tafel gelegd en echte brol in de plaats gekregen

Als ik kan helpen met ET waarde zegde t ma

Zoals ik al schreef, ge kunt 9 ET16 eens proberen op een 964….. en gelijk die polyester verbredingen bestellen 😛

Als je een beetje zoekt op het net vind je verschillende mensen die sh*t gehad hebben met image.
            Er zijn er zelfs die beweren 4 verschillende ET waarden te hebben ontvangen voor hun wagen en ook de leveringstermijn wordt blijkbaar nogal ruim genomen.

Contact gehad met Design911 (tweede link) en kunnen enkel de echte Fuchs leveren voor de 964

En wat is er nu niet mooi aan die rode? :think: :bounce:

Die eerste link boezemt me weinig vertrouwen in eerlijk gezegd 😳
                De tweede link is die die ik gepost heb en die passen alleen onder een impactbumper.

Op de eerste link vind ik de “Fuchs” velgen niet direct terug, wel een hoop foto’s van foute auto’s, oa deze Bob, die imo 996/997 achterlichten heeft maar eigenlijk een Toyota is…

Hoor ik hier een 964 op Fuch achtige wielen????
                    hahahaha

Over full engine lid & spoiler bolt-on ducktails heb ik diverse fora al minder positieve dingen gelezen mbt pasvorm. dus zeker opletten!
                      Vertrekken van het metalen motordeksel met een kunststof bovenbouw zou na verloop van tijd barsten. Ik zou kiezen voor maatwerk door een vakman maar heb geen idee hoeveel zo’n eendestaartje dan gaat kosten? mss kan cabriowim die illusie wel doorprikken.

Die “van” Gette is niet mijn ding. Ik zie heel graag 3-delig met van die vijsjes maar ‘t past imo niet bij Fuchs, noch de retrolook die ik denk te geven aan de Murano.
                        Die “van” Deepee zijn :applaus: maar idd een klets te duur.

Deze hebben ‘t volledig voor mij (die waar ik eerder naar vroeg), maar zijn blijkbaar voor de impacts 😥

Voorste hebben een mooie rand, de achterste hebben een extra brede getrapte rand… Mushroom digs that :hail: *luv :first:

Moest iemand iets soortgelijks weten, voor een soortgelijke prijs…
                        En ja 😳 door op die link van Deepee te klikken en daar de foto’s van een ducktail te zien op een 964… 😳 😳
                        Iemand een idee van waar en voor hoeveel $$? :sarcastisch

Edit: gevonden! 700 Euro ben je snel kwijt, dan moet hij nog geprept en gespoten worden…
                        http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/porsche_964_body_styling.html

[quote=”stefx911″ post=164637]Als ge een kwalitatief goede replica in 17″ voor de 964 tegenkomt moogt ge het mij zeker laten weten…[/quote]

voor zover jullie nog niet bekend; enkele mogelijkheden voor de 964 zoals het amerikaanse merk Zuffenhaus en andere kan je hier terugvinden.
                          maar incl taks en transport zijn de meesten al even duur dan de echte fuchsen vrees ik.

[quote=”Gette” post=164635]DEZE al eens bekeken ?:roll:[/quote]

Ja de deze vind ik wauw, zou ik ook willen :coolness: :coolness: :coolness:

[quote=”Mushroom” post=164628]’k Vond deze mooier en ik wil wat goedkoper gediend zijn :wink:[/quote]

Fuchsen zijn idd prijzig.
                              Als ge een kwalitatief goede replica in 17″ voor de 964 tegenkomt moogt ge het mij zeker laten weten…

DEZE al eens bekeken ??

Goedkoper zijn ze wel niet 🙄

‘k Vond deze mooier en ik wil wat goedkoper gediend zijn 😉

Best echte eronder. Fuchs maakt ze nu ook voor de 964, 993, 996

http://www.fuchsfelge.de/index.php?id=336&L=1

Komen er bij mij ook ooit onder in 17″

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.