Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 519)
      • Qua looks misschien wel, maar ze zullen een dikke 4 cm uit uw kassen steken en dat is toch een beetje veel om schoon te zijn 😀

Past DIT op een 964 😳 Nee zeker?

(slechte) Fotookes van woensdagavond (toen ik nog gelukkig was, en onbezorgd, en mijn grootste probleem was of ik al dan niet RH cuprads op de 964 ging zetten)

Eerlijk? Wat denken jullie? PatrickB vindt het een verkrachting. Ik zou denken “ja”, maar dan met het hart in blinkend zwart of gewoon volledig zilver…
            Bedankt trouwens aan de gulle lener :respect2: :drink:

2013-12-1822.24.23.jpg

Of gewoon de CupII

2013-12-1822.27.26.jpg

(slechte) Fotookes van woensdagavond (toen ik nog gelukkig was, en onbezorgd, en mijn grootste probleem was of ik al dan niet RH cuprads op de 964 ging zetten)

Eerlijk? Wat denken jullie? PatrickB vindt het een verkrachting. Ik zou denken “ja”, maar dan met het hart in blinkend zwart of gewoon volledig zilver…
              Bedankt trouwens aan de gulle lener :respect2: :drink:

Of gewoon de cupII laten zitten?
              2013-12-1822.27.26.jpg

[quote=”PatrickB” post=152100]Gisteren eindelijk deze Beauty mogen bekijken toen ik hem verkr8 zag worden… :puke:[/quote]

Eje da gefilmd :happy: :happy: :happy: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

PB

Geloof me, ik had nog liever gekeken naar de Charles die zijn gangen ging met een banaan en een stofzuiger in de aanslag. :mrgreen:

Is er al aangifte gedaan bij de flikken van Code 37 ? :sarcastisch

PB

Gisteren eindelijk deze Beauty mogen bekijken, werkelijk een vette Classic. *luv *luv *luv
                      tot ik bijna de tranen in mijn ogen kreeg toen ik hem verkr8 zag worden… :puke:

Ik zie ook liever de oranje knipperlichten

“Gewoon het hart van je CUP 2’s in carrosseriekleur laten zetten”

Is waarschijnlijk TE much !

Gij gebruikt uw pinkers misschien ook niet? 😉

Of het hangt af van de kwaliteit.

[quote=”Mushroom” post=150705]:mrgreen:
                              hoor ik hier interesse voor mijn Cup 2’s? :sarcastisch :engeltje:[/quote]

Gewoon het hart van je CUP 2’s in carrosseriekleur laten zetten

[quote=”steri2311″ post=150832]Wel regelmatig de lampjes vervangen want die oranje laag durft al eens afschilferen :D[/quote]

? Zitten er bij mij al 8 jaar in zonder problemen…

Wel regelmatig de lampjes vervangen want die oranje laag durft al eens afschilferen 😀

Ik heb moeten Googelen 😳 😛
                                    Slush box is pas voor als ik begin te sukkelen met mijn heup :sarcastisch :mrgreen: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.