Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 519)
      • Mush orange bulbs ! Really ? What’s next ? Slush box ? 😉

PB

Yep.

Zucht…
            Ik heb dan weer de afwijking dat ik die oranje bulbs mooi vind in die witte knippers 😳 😉

PB

Nu nog zilveren lampjes in de knipperlichten en het zal nog mooier zijn. 😎

Witte lampies, hart antractiet, zwarte remklauwen (turbo), snelle velgen, helemaal de BOM, is’t mooiste met die aparte kleurtjes!!

I know!!! :drink:

‘t Zijn geen originele velgen…
                  Originele velgen zouden ofwel CupI, ofwel Design90 velgen moeten zijn. Dit is de Cup2, was pretty standaard op de 993 dacht ik. Ben geen fan van CupI en al zeker niet van de Design90 velgen, ‘t zal dus prolly een setje (imi) RH cuprad worden of BBS, en meer dan waarschijnlijk met ‘t hart in ‘t anthraciet… Maar ja, Juni is nog ver.

Ik vond de oranje knippers echt niet mooi op dat groen, daarbij dan nog eens het feit dat de mistlichten d’office wit zijn en ‘t was me daar een beetje een kakofonie van verschillende kleurkes. Nu is’t allemaal (betrekkelijk) wit. Minder druk aan de ogen :up:
                  ‘t Zelfde met de remklauwen. Een paar rode en een paar zwarte doet zeer aan mijn ogen. Voorlopig denk ik de rode ook in ‘t zwart te zetten, maar eerst een kijken hoe hij erbij staat met de witte knippers. ‘t Zit ‘m in de details hé? 8)

Die oranje pinkers stonden hem/haar nochtans wel goed. Berg ze maar voorzichtig ergens op.
                    Originele velgen zou’k nooit wegdoen. Daar krijg je ooit spijt van.

Lol! Nee!! 8)
                      Vergeten erbij te vermelden: die plank en bijhorende oliesporen zijn nog een erfenis van de Smurf :up:

oepsie, beetje last van ouderdomsincontinentie thv de oliekoeler ?

Strakke plannen zijn mijn hobby. Spijtig genoeg komt er niet altijd veel van terecht :bounce:

2013-12-0619.35.01.jpg

Strak plan :up:

En elk jaar nieuw setje banden met de taks die je jaarlijks zou uitsparen…. :happydance:

Het feit dat hij niet gaat ingeschreven worden voor Juni volgend jaar. Dan is hij 25 jaar en is het verschil in BIV en taks een dikke 2000 Euro, ofte, beter gezegd: een stel zjanten 8) :lekker:
                              Eerst andere velgen kopen, dan pas deze verkopen natuurlijk :up:

‘it wasn’t me’ zong shaggy, in die clip flitst trouwens nog een porsche door het beeld (2:24 min)

even zonder fratsen, als velgen en banden degelijk zijn en de prijs scherp dan zal hier op PF zeker interesse zijn. wat houd je tegen ?

:mrgreen:
                                  hoor ik hier interesse voor mijn Cup 2’s? :sarcastisch :engeltje:

eerst nog een koper vinden voor die standaard cup 2 velgen voordat er BBS RSjes onder gaan :happy:

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.