Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 519)
      • Was dat effe schrikken….opende net de andere topic op het moment dat jij hem verplaatste…..ik dacht al dat ik per ongeluk een paar pagina’s gewist had 😳

Nice job van de nieuwe mod met hoog octaangehalte! :up:

[quote=”Mushroom” post=226582]Anders moet een vriendelijke mod de offtopic verhuizen naar de Murano thread, dan kunnen we daar verder l*llen :drink: [/quote]

Hiermee is mijn allereerste ingreep succesvol uitgevoerd :salut:

[quote=”Sensa911″ post=226583]Dat Murano plaatsnaambord ga ik voor jouw zoeken!!!!![/quote]

En meebrengen. En iemand blij mee maken die het dan in de garage kan ophangen. (hoeveel wegwijzers naar Zuffenhausen zouden er zo jaarlijks verdwijnen? ik weet dat het gemeentepersoneel de bochtnummers weken voor de tour de france weghalen en nadien terugzetten)
          Wat natuurlijk niemand belet om terplekke een erehaag te gaan vormen !

Hoor ik daar klokken in de verte :think:………… neen neen, géén Paasklokken 😉

edit: dan kom ik mee in de haag staan zenne :happydance:

Dat Murano plaatsnaambord ha ik voor jouw zoeken!!!!!

En als jij van plan bent om te doen wat ik denk… rij ik meer Dan 1000 km om (ongetwijfeld met vele andere) in een “ere Porschehaag” te gaan staan… Als je dat wil natuurlijk.

Anders moet een vriendelijke mod de offtopic verhuizen naar de Murano thread, dan kunnen we daar verder l*llen :drink:
                De roadtrip was gepland met in het achterhoofd een foto te nemen van de Murano bij een “Murano-plaatsnaambord”, de roadtrip komt er waarschijnlijk nog wel, ‘t steekt op gene kilometer voor de groenen, en de foto zal dan moeten genomen worden bij een wegwijzer naar Murano zeker?
                De plannen van TOTMBO dan. Wordt het niet eens tijd dat ik er een eerbare vrouw van maak? 8) :engeltje:

tsssss…..vlug vlug terug over die —right on: awesome!!!— DST bolide beginnen……
                  Ik wou wel nog wat voortborduren op de 2 punten die Sensa aanhaalde:
                  – die roadtrip
                  – die romantische verwachtingen van de wederhelft

Mush: start je een nieuw draadje op dewelke deze 2 onderwerpen behandelt? :happydance:

Als ‘t ne MoMu wordt zet ik alles weer origineel hoor, hij is *te* speciaal om ‘m op te f*cken :engeltje:

Nav Sensa’s vurige pleidooi de zoekmachine nog maar es opgestart om te zien of er nu werkelijk niks interessant qua Muranoglas te vinden is, en whatdoyouknow… Ze hebben blijkbaar speciaal van mij een beeldje gemaakt :happydance:

MushroomMurano

De uitleg is iets van “Als enige eigenaar van een bolide met een kleur vernoemd naar onze mooie stad wilden wij _als gepast eerbetoon_ de heer Mushroom aka Senior Fungo, etc… etc…” mijn Italiaans is zo goed niet :first:

Anyway, we zijn hier serieus aan ‘t hijacken, laat me daarom besluiten om nog eens de nadruk te leggen op welk een vet, dik hok de “Interscope” van DST wel niet is :respekt:

zit hier ook al met een paar lege zakken chips en nen lege bak bier :what:

wohooo, wacht ik ga mijne chips halen en mij achterover leggen :mrgreen:

Dit zijn wel de flauwste excuses die ik ooit gelezen heb :

– glas van de hoogste kwaliteit, gemaakt door de beste glasblazers ter wereld, ze produceren een paar 1000den stukken per maar “Ik kan daar mijn gedacht niet vinden…”

– een der schoonste plaatsen ter wereld, een eiland, goed weer, uitstekende keuken…”ik kan daar mijne Oto niet voor de deur parkeren…”

Allemaal excuses! Waarom? Die 964 doet die trip zonder problemen of is het die replica jubi die zover niet geraakt?

Is hij bang dat zijn TOTMBO in een romatische bui geraakt en bepaalde verwachtingen gaat koesteren?

overmatig gebruik van paddestoelen is blijkbaar schadelijk voor de gezondheid in het algemeen en de grijze massa in het bijzonder 😉

XXX

Zolang het maar geen MoMu wordt, een Mottige Mushroom :happydance: :happydance:

De eerlijkheid gebied me dit onmiddellijk te corrigeren, de Mush heeft smaak, da’s een feit :respect2:

:happy:
                                Moest ‘m zo lelijk niet zijn, ik kocht hem! 🙂
                                Sinds ik de Murano heb, en sinds ik dan weet dat de naam afkomstig is van Murano in Italië, en sinds ik dan ook weet dat ze bekend zijn om hun Muranoglas, altijd al eentje denken te kopen, gewoon voor de heb en voor de connectie mèt. Maar ook in dat glas kan ik mijn gedacht niet vinden.
                                Een tweede eerbetoon ontsproot dan mijn brein en dat was een roadtrip met de Murano, naar Murano… Tot bleek dat dat een eiland is waar geen auto’s toegelaten zijn. :bounce: Geen eerbetoons dus 😈

mietoe :happy:

:happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.