Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 519)
      • Proficiat Bart :applaus:
        Lees het nu pas.
        Zeer mooie kleur.
        Heb jij nog wel plaats nu voor de jubi?
        Ik heb nog wel een plaatsje als het bij U niet lukt.
        Ik woon trouwens korter bij OPC Geel dan jij :happy:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=148983]’t gaat er van komen, een winter RLC bij de Mush voor de garage.
          De vraag is of er nog plaats gaat zijn voor de andere forumers… :D[/quote]
          :mrgreen: :first:

XXX

‘t gaat er van komen, een winter RLC bij de Mush voor de garage.
            De vraag is of er nog plaats gaat zijn voor de andere forumers… 😀

Ook via deze weg nog eens proficiat Bart :applaus:

[quote=”stefx911″ post=148957]

😯 :hail:

:first: [quote=”janullrieg” post=148956]te gek om los te lopen als je het mij vraagt[/quote]

Het blijven natuurlijk uitzonderlijke wagens en je vindt ze niet gemakkelijk. (produktie van 1.437)
                  In Duitsland staat nog een witte met 53.000 km voor € 120.000. (klik hier)

Auto Salon Singen heeft er vorige maand eentje verkocht voor € 179.000. Die had wel de juiste kleurcombinatie. (klik hier)

Het is altijd hetzelfde verhaal, wat is het waard, wat de gek eraan wil geven hé.

ook mooi op andere P’s..

jan

te gek om los te lopen als je het mij vraagt

[quote=”luc993cabrio” post=148898]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=234845038&asrc=st|sr[/quote]

Mmmmm, ‘t is niet alleen een flashy kleur, ‘t is ook een flashy prijs !

Congratz! :driver:

[quote=”Mart” post=148939]

Maaruh, Murano dus, ik zie het voor het eerst (op een P, op een auto), bijzonder mooie kleur wat mij betreft. :respect2:[/quote]

Inderdaad – erg sjiek en sportief tegelijkertijd :up:

Tuurlijk al stevig zitten kijken naar de kleur, of het de lichtval is, omdat wimbledon green afhankelijk van de weersomstandigheden qua kleurintentie wat kan verschillen.

Maaruh, Murano dus, ik zie het voor het eerst (op een P, op een auto), bijzonder mooie kleur wat mij betreft. :respect2:

[quote=”David911cabrio” post=148908]Heel mooi, en strak :respekt:
                                Da wil ik ook nog als mijn cabrio weggaat[/quote]

Wat bedoel je als de cabrio weggaat 🙄
                                Gewoon een *porsche bijkopen 😀 😀

Heel mooi, en strak :respekt:
                                  Da wil ik ook nog als mijn cabrio weggaat

Vind het grappig, op een RS is die kleur super en wanneer da op een 2/4 staat dan …

Ik vind het prachtig, siert u Bart!!!!

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.