Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 519)
      • Dat is Wimbledon Green, zoals die van Mart.
        Kan zijn maar misschien bedoelt hij wel Mint Green, zoals op deze:

Of Conda Green:

En terwijl ik toch pics aan’t zoeken was deze tegengekomen…
        Metallic Green, zeer vetjes op een pré-impact…

[quote=”bccars” post=148811]Ik was zo eens aan het speculeren van waar ik die kleur ken. Denk dat ik het weet, maar niet 100% zeker. Toen ik velen malen jonger was als nu, in de tijd dat de 964 Turbo 3.6 werd besproken in de autogids, had de wagen van die reportage ook niet die kleur ? Spijtig heb ik die autogidsen niet meer om dat na te zien 🙂
          Hoeveel uren ik weggedroomd heb bij foto’s van die wagen in de autogids …[/quote]

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=234845038&asrc=st|sr

Oelala! :respekt:

Nogmaals proficiat Bart , Deze kleur is gemaakt voor deze wagen van dit jaartal denk ik (prachtig )

Mooie wagen!, veel rijplezier ermee :up:

:sarcastisch
                  Toch nog iemand die het opmerkt (of het zich afvraagt) 🙂
                  Is een 996 cabrio (maar niet van mij).

En wat staat ernaast? 997?

Proficiat Bart!!!!

Ik was zo eens aan het speculeren van waar ik die kleur ken. Denk dat ik het weet, maar niet 100% zeker. Toen ik velen malen jonger was als nu, in de tijd dat de 964 Turbo 3.6 werd besproken in de autogids, had de wagen van die reportage ook niet die kleur ? Spijtig heb ik die autogidsen niet meer om dat na te zien 🙂
                        Hoeveel uren ik weggedroomd heb bij foto’s van die wagen in de autogids …

:respekt: gedurfde kleur maar staat hem prachtig, proficiat :first:

Psst Hendrik, kijk eens op de eerste pagina… :sarcastisch

:up:

Toch ietsje te donker voor appelblauw zeegroen, me dunkt.

Mooie wagen proficiat :applaus:

Mijne Samsung kon de dB’s niet goed trekken vrees ik 😉

@ Terrum: en ik een beetje gezond jaloers op jou :up:

(Foootooozfootooozfotooz…)

Vrolijke kleur.
                                    :first:
                                    Het leven is voor de rappe.
                                    :salut:
                                    Mooie belegging. Straks zit iedereen nog op PF NL. (Heb ik de mijne ook gevonden trouwens.)
                                    :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.