Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 519)
      • Mooi! :up:
        Ik wil meer foto’s! :popcorn:

XXX

Getver, die is mooi Bart. Proficiat :happy:

Knappe 964, knappe kleur *luv

Paradijs groen = :up:

Zelf ben ik ook voor speciale kleurtjes, deze 964 vind ik dan ook über! :respect2:

Fraaie auto, ben ook wel van de aparte kleurtjes :up:

Worden jullie ook zo somber als je een showroom inloopt, allemaal sombere kleuren 😳
                Heb zelf ooit een Audi A4 Avant nieuw gekocht in paradijs groen, wat een commentaar 😯

[quote=”bccars” post=148717]Ik vind die velgen die er nu onder liggen ook zeer knap ![/quote]

Cup 2 velgen, standaard velgen van de 993

Ik vind die velgen die er nu onder liggen ook zeer knap !

Proficiat! Zeer mooie kleur en een 964… Bangelijke P Bart!

Wim

Zeer mooie kleur :relaxman:

Nice :first:

Wat is er mis met die cupvelgen ? Horen imo bij die auto en tijd.

PB

Vette kleur :first: Nu nog je favoriete velgen der onder en klaar. :drink:

schitterend.. Ik heb het wel voor die speciale kleuren… :up:

Inderdaad mooie kleur. Het hoeft niet altijd grijs of zwart te zijn.
                                Ben zelf stilletjes aan terug aan het uitkijken naar een rode sc.

Proficiat, prachtige kleur. :first:

[quote=”S2″ post=148697]Proficiat!!!

Heel mooie 964.

Dit is toch niet het “koopje” vanop het PF.nl? Dat was ook een Murano 🙂 Zou eens moeten zoeken of ik hem nog terugvind.[/quote]

Ik denk het wel, heb hem in de week ook nog eens bekeken.

S2

Proficiat!!!

Heel mooie 964.

Dit is toch niet het “koopje” vanop het PF.nl? Dat was ook een Murano 🙂 Zou eens moeten zoeken of ik hem nog terugvind.

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.