Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

9 reacties aan het bekijken - 511 tot 519 (van in totaal 519)
    • een super dikke proficiat en wat een prachtig kleur :applaus: , je droomde er al een paar jaar van :up: :up: :up: :up:

Proficiat met de nieuwe liefde! Ik zou nooit aan deze kleur denken bij een 964, maar het staat hem inderdaad prachtig. Ik verwacht enkel een ander setje velgen van jou ;).

:applaus: nou nou die ziet er leuk uit :respekt:
          dat wordt een flinke harem aan liefjes waarvoor :respekt: maar moest je het eens niet aankunnen om met één van die mooie liefjes te rijden dan zijn we steeds beschikbaar :engeltje:

Oooooh sexy, heb het zelf ook wel voor funky kleurtjes. Voor mij betekent dit een roze 964, omdat ik die vroeger als tiener op circuit zolder zag rijden, never forgetting that one !

[quote=”porsche4ever” post=148686]eindelijk, kdacht al, waar blijft die voorstelling hier? :mrgreen: Congrats once again msuh![/quote]

+1 Ik begon al te denken dat het een geheim was… :sarcastisch

Super kleur man :first:

Dat ziet er een heel gave uit :coolness: :up:

En floep…….daar is ie weer….. :respekt:

eindelijk, kdacht al, waar blijft die voorstelling hier? :mrgreen: Congrats once again msuh!

9 reacties aan het bekijken - 511 tot 519 (van in totaal 519)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.