Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 519)
      • Mushroom heeft waarschijnlijk zijn inspiratie uit zijn slaapkamer gehaald … de MuranoMushroom bestaat al en staat misschien wel op zijn nachtkastje 😀

http://judithwolberink.com/?p=1543

Op die beige replica kwam ik er toch mee weg :first:

man man man, die witte 964…… :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:
            Enkel die rode zonneband sticker…. :salut:

Mushroom…..ga je nu echt overal die jubi stickers beginnen opplakken? :first:

Op jouw kleur icm de Fuchs gaat dat een bommeke zijn :coolness:

Kom ik deze tegen… krijg ik toch ook zin om de ducktail naar de spuiter te brengen en te monteren

fuchs17ducktail.JPG

fuchsducktail.JPG

Oscartango postte hier een paar dagen geleden deze lijst: Click
                  Daar staat dat atlasgrey van 2002 tot 2012 geproduceerd geweest is :salut:

Echt mooie kleur !

Iets algemener : hoe kun je weten of hoe lang een bepaalde kleur op een model gebruikt is ? Vb op mijn 996 4S Cabrio : Atlas Grey

PDS

Ik ben echt benieuwd :popcorn:

:first:
                        The sky is the limit! Toch eens je voorbij het “ik moet hem origineel houden, ik moet hem origineel houden”-punt bent 8)
                        Zelf had ik deze in gedachten:

Maar eigenlijk vraag ik me af of er überhaupt iets blijft plakken op die Plastidip :think:

bij een eendestaart hoort volgens mij ontegensprekelijk deze motorkapsticker. just my 💡

Ben benieuwd naar de foto’s zodra je een keuze hebt gemakat voor kleurtje 🙂

Zal hier wel rapporteren :salut: 8)

:up: Doe gewoon lekker verder Mush!

Eens afgewerkt zal het smullen worden

Eendenstaartje. :popcorn:

hou mij op de hoogte hoe het je vergaat met de plastidip, als je wil!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.