Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 519)
    • Staat héél mooi! :up:
      Net Plastidip besteld 8)
      Zoektocht naar een grille gaat nog steeds verder 🙁 Heeft er echt niemand zo’n ding in de weg liggen?

staat ook wel strak! mooi mooi…

Ik heb mijn Plastidip besteld bij Prodip.eu. Levering was snel en de prijs was goed! Ik heb nog 2 bussen “True Metallic Antracite” grijs staan, en een bus glossifier. Heb de harten van mijn velgen gespoten en kwam met 2 bussen zeker toe.

Euhm 😳 in mijn wereld is carbon altijd fout 😳 Sorry!! :respekt:
            Aan okergeel had ik nog niet gedacht, maar gewoon geel had ik eigenlijk al afgeschreven net om de connectie met Lotus en Engelse racers niet te maken 😳 Mooie kleurencombo hoor, maar zo Lotus.

Overpelt is me wat ver, da’s echt eind van de wereld :mrgreen: ik meende eens ergens gelezen te hebben dat er in Willebroek eentje was, otoh, why miss out on all the fun, misschien toch maar zelf bestellen en spuiten, weer een ervaring rijker alzo.

Camo, camo, camo!!! 😯 :respect2:

Of carbon. Je kan nooit fout gaan met carbon. :coolness:

Hi Mushroom, mij ging het niet over de bestickering of de ‘kleurboek’ spiegels. Het idee of voorbeeld van bumpers en sideskirts heeft echter wel iets vind ik. Gunmetal, ja, maar ik denk dat okergeel/geel ook iets moet hebben :coolness: . Voordeel van die plasti is dat je kunt experimenteren hee.

Murano is geen racing groen en okergeel is geen geel, maar lijken mij wel leuke combinaties 😀

image-2.jpeg

Deze heb ik gevonden via de website van Plastidip:

Contactgegevens
                  Stema Car Customs
                  Karel Pinxtenlaan 4
                  3900 Overpelt
                  info@stemacarcustoms.be
                  011/63 74 99
                  0472/30 96 04

Misschien eens prijs en referenties opvragen?

[quote=”ducuzzi” post=225095]

[/quote]

Okergeel…

I like it.
                    I like it, it’s good.

Dan wordt het kiezen tussen okergeel, gunmetal grey of camo green :think:

Patrick? :mrgreen:
                    Kan jij de bumper ook eens doen :mrgreen:

Nu, die hierboven is niet echt mijn ding. Foute bestickering, foute tekst op de banden, fout kleur voor de velgen. Otoh, die gele spiegels 8)

Iemand een adresje om Plastidip te bestellen? Had al eens zitten kijken maar over de Belgische verdeler hoor je weinig goeds, lang verhaal kort bestel je best bij Amazon blijkbaar. Blijkbaar heb je ook al plaatsen waar ze je volledige wagen dippen voor een 500 Euro, misschien is het dan wel beter om gewoon die stukken te laten dippen en geen gedoe te hebben.

Hopelijk wordt het zoals in het liedje: you like it now, but you’ll learn to love it later 😉

@ dirk: zoals je ziet kan een ducktail echt wel “werken” op een 964. Als de lapjespop niet werkt (ie, bepaalde stukken plastidippen) dan zal hij er idd zoals deze blauwe komen uit te zien, maar dan in ‘t Murano :lekker:

Of zoiets meer bescheiden; de murano kleur moet je er nog wel even bijdenken :think:

964duck.jpg

Ducktail, bumpers en sideskirts pastidippen in dezelde kleur? Okergeel zou eventueel lukken bij het groen?

image.jpeg

Probeer eens met die plastidip Mush, mss wordt het wel iets samen met de Duck en setje velgen :up: :up: :up:
                          Ik altijd overwogen om de mijne te wrappen in de Gulf kleuren maarja uitstellen he 👿 👿 👿

[quote=”Vonheist” post=225088]Herspuiten is ook een kanshebber maar dan nog meer freaky zijn en er slecht van worden als er een krasje op komt.[/quote]

Voila, vooral daarom zoek ik het te vermijden.
                            Easy way out is gewoon alles te laten zoals het is maar daar heb je ook geen plezier aan hé? :engeltje:

Als ik over “Speedlines” spreek heb ik ‘t wel degelijk over RH Cuprads hoor. Zoveel duizenden Euro’s extra gaan afdokken om wat lettertjes geëtst in de rand te hebben is voor wieten die nog veel wieter zijn dan ik 8) Mijn excuses voor de misvatting.
                            RH Cuprad I is nog altijd mijn favo wiel, oelawel, als ik die Rotiforms op die blauwe zie… :respect2: , of de 997 Speedster velgen, of de nieuwe Fuchs-reeks zoals de Stef… :bounce:

geen zin in RH velgen ? Ik ben supercontent van (als ik er niet mee over een balk op de snelweg rijdt tenminste)

Ik ken dat. Hier zit er ééntje achter zijn pc met dezelfde hersenkronkels. Al heel mijn leven om de 2 jaar (1,5j zelfs) veranderd van auto.
                                En toen kwam de 964 turbo… DAT ging de auto voor het leven zijn ! Na zes maanden kwamen er al nieuwe velgen en nu na een groot jaar zit ik al te kijken voor iets anders. Gelukkig heb ik geen geld meer. Dus werd het modifiëren van de turbo. Een groot succes maar nog levensgevaarlijker nu :wtf: (ik mag nu geen gas meer geven 😉 ). Herspuiten is ook een kanshebber maar dan nog meer freaky zijn en er slecht van worden als er een krasje op komt. Nee… ik ga passen. En nu toch ook de gele koplampen besteld.

Enfin, doe maar die ‘outlaw’ op jouw manier. Zal je veel plezier aan beleven. En blijf astublieft bij dat kleur. Dat is zooo speciaal.
                                Machtig.

8.5 en 10J RH P-rad had ik vorig jaar iemand voor een dikke 2300 zonder band nieuw in de doos.
                                  Speedlines for porsche origineel zijn nog steeds te krijgen en kosten +- 2000 Euro……….. per velg :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.