Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 519)
      • @harley, heeft dat ding toch nog enig nut. :mrgreen:

Volgens mij moet er eentje van een G-model op. Weet niet of er verschil is met die van een F model.

Heb pas zelf eentje gescoord voor de Targa, denk dat ik daar de toertschep ga vervangen, nog niet zeker vermits het originele optie is…

Komt de ducktail er toch op?

Gaat ge bbq’en op de Murano? :popcorn:

Heeft er iemand zo’n “motorkapgrille” op overschot ?

‘t Is voor de ducktail :engeltje:
              Past alleen een F-model erop, of zijn die compatibel met de grilles van het G-model ook?

[quote=”deepee” post=221405]zijn die oranje US running lights legaal voor onze vrienden van autoveiligheid NV? [/quote]

Neen

[quote=”DST” post=221487]Mijne is door de keuring met geel lampen[/quote]
                Gele lampen zijn dan ook toegelaten, gele glazen ook. Enkel glazen met een verf of folie over zijn niet toegelaten.

ik ken nog iemand met mooie Fuchsen te koop in 18″ :mrgreen:

Knap Bart! Nu nog een ducktail en fuchsen eronder 😉

[quote=”Gette” post=221489]… mij te laten bevallen van nen 3-ling denk ik, maar het ziet er wel leuk uit.[/quote]

watch what you wish for

jawadde musch, knappe wagen!!! Mooie foto’s op zeer mooie lokatie. :hail:

Die wielen met zulke randen op een 964 NB krijgen zal moeilijker zijn dan mij te laten bevallen van nen 3-ling denk ik, maar het ziet er wel leuk uit.

Mijne is door de keuring met geel lampen
                            Geen commentaar gekregen

[quote=”deepee” post=221467]
                              PS niet alledaags en mss toch passende combo

😯 😯 😯 Die rand!! :respect2: :respect2: :respect2:
                              In theorie zie’k het hart van de RH cuprad liever, maar dees staan mij ook aan pesies.
                              Ik heb echter besloten van niet eerder velgen te kopen dan dat mijn loft verkocht is (zie signature), je kan niet alles hebben, tenzij dat ze echt voor een prikje zouden weg moeten… :sarcastisch

De koplampglazen zijn idd gewoon geel en vlotjes te bestellen bij Van Kessel :salut:
                              De lokatie is een oude elektriciteitscentrale hier in de buurt. Poort stond gewoon open, blijkbaar (want we waren niet de enige die daar liepen) loopt er wel af en toe een security man rond met een Rottweiler :engeltje:

Wim

Ziet er goed uit die gele lampen met de kleur. :up:

Bij een oldtimer moet de verlichting gewoon werken punt.
                                  Ze zouden u nog kunnen meenemen naar de keuring maar aangezien deze 964 uit NL komt heeft deze volgens mij ook geen GVA uit België en kunnen ze dus niets ” bewijzen “.
                                  Als ze al zouden beginnen over die lampkes zouden er hier een deel hun P mogen laten staan wegens te laag, te hoog, te luid, te mooi en een verkeerde bandenmaat.
                                  Ik ben nog nooit tegengehouden geweest met de P ( vermoedelijk niet mooi genoeg :mrgreen: ), zelfs niet toen ik in het donker aan het rondrijden was met de vorige O regeling.
                                  Maar het zou mij niet verbazen dat er van die apen zijn die daar idd over gaan zagen omdat ze niets anders te doen hebben 🙄

OK, (voorlopig nog) geen technische controle met O-plaat, maar toch opletten dat je bij een routinecontrole door de smurfjes (het valt namelijk van ver op dat je met permanent brandende pinkers en gele koplampen rijdt) aan de kant gezet wordt, beboet en verplicht naar een keuringsstation moet. better safe than sorry.

PS niet alledaags en mss toch passende combo

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.