Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 519)
      • Autoveiligheid vindt dat niet erg met O platen :sarcastisch

Snoetje ziet er totaal anders uit zo,
        De goudkleurige BBSkes zijn helaas verkocht anders kon je is proberen.

Dat zou dan wel weer es mooi kunnen passen met een setje van die gouwe BBS’en.

Héél mooi.

Past perfect ! (Enkel voor die US dingen ben ik niet).
            Die koplampen, is dat gewoon geel glas ? (zou mss ook mooi zijn op mijn (Franse) Turbo met gele mistlichten).

Zeer knappe foto’s en dito locatie :respekt: , had ze ook al gezien op het Nederlandse forum.

leuke aanpassingen aan de murano. en mooie locatie !! waar is dit in Belgie ??
                zijn die oranje US running lights legaal voor onze vrienden van autoveiligheid NV? ik denk wel als je ze met witte afdekkap monteert, want een knipperlicht mag vooraan wit zijn

Bezig geweest :first:
                  Mistlampen vv door exemplaren met gele reflector (ik had er eentje kapot door steenslag)
                  Dan zitten denken van “gele glazen voor de koplampen zouden daar wel goed bij passen”
                  Dan gedacht “om het geheel af te maken misschien toch maar weer de oranje knippers steken”
                  Rubbers rond de koplampen vv terwijl ze er toch af waren, en de US runnig lights geinstalleerd…

Als de loft verkocht is, eens rondsnollen voor wieltjes :engeltje:

Originele Fuchs centercaps enkel in zwart verkrijgbaar
                    Kan je uiteraard wel zilveren Porsche centercaps gebruiken

[quote=”dirk l” post=198673]Ik zou de naafdopjes er eens opzetten :think:
                      Kweet het, is maar een detail maar het verschil zit vaak in kleinigheden :coolness:[/quote]

Dit bedoelde ik dus, thx Bladerunner :up:

muzw.jpg

Attachments:
                      • muzi.jpg

Ik vind de Fuchsen wel knap maar 3500 euro is er idd. ver over als je twijfelt. Ik had bij mijn replica’s zilveren en zwarte centercaps, maakte een heel verschil tussen de zwarte en de zilveren.

20150222_143309.jpg

Ik denk dat een gepolijst of chroom onderdeel gewoon niet past bij de kleur op zich.
                          Het is een kleur die we niet direct herkennen als auto :happy:
                          Vandaar dat we niet geleerd hebben dat de mooie wielen automatisch mooi zijn onder die mooie 964 :think:
                          Blijven passen en zoeken Bart.
                          Een maal dat je de juiste vind zal iedereen 😯 😯 :applaus: :applaus: denken :happy:
                          De velg in Murano zou kunnen lukken maar is dan toch weer zo voorbij gestreefd.

Ik denk dat je een goede contrast kleur nodig hebt.
                          Echter daar kan ik je niet mee helpen, ben kleuren blind 😳 :happy: .

Hmmm… goudkleurige BBS’kes testen… zilverkleurige Speedlines testen… Sweet! Thx all! :respect2: Ik denk er nog even over na welke richting ik uit wil.
                            Trouwens, nu Magnus Walker ook gespot is bij een Murano kleurige 964 verwacht ik dat ze binnen de kortste keren 100K gaan waard zijn :first:

Kom gerust eens langs om die goudkleurige spullen eens te testen op die Murano, dan weet je het onmiddellijk !
                              Ik denk dat het niet zo ver is als ik het goed voor heb :salut:

een auto met complexe kleur smeekt om een eenvoudige velg, en omgekeerd …

mMW.png

Ja maar heb daar geen budget voor 😥 😥 😥

:mrgreen:
                                    ‘k Heb hier nog een ander spel te koop staan, ook geen gemakkelijk kleurke maar de Fuchskes passen er daar wél op! :happy: :first:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.