Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 519)
    • Kzal da Murano spel afkopen voor een prijske en koop dan zelf een gemakkelijker kleurke, is da geen goed idee :happydance: :happydance: :happydance:

Ik vind de RH cuprads (of Speedlines, of hoe je ze ook noemt) nog altijd één van de dikste velgen ooit (die van de koen zijn trouwens serieus in mijn been aan’t bijten) maar ik denk ook dat ze niet gaan uitkomen op het Murano-groen. Ik vind dat een “chique” velg, net zoals de Fuchs. De Murano zijn kleurke is niet “chique” genoeg om zo’n velg te laten schitteren. ‘k Denk dat ‘k meer de sportieve toer zal moeten opgaan, ook al met de bestelde ducktail in ‘t achterhoofd…
        De BBS’en crossed my mind, zelfs in ‘t goudkleurig (match made in heaven, idd, op een zwarte) maar ik denk dat ook *dat* goudkleurige gaat vloeken op mijn groen.
        Het hart (of een deel ervan) meespuiten in carrosseriekleur… mja, op zo ne RWB, of andere extra brede kikker, maar op zo’n smal Carrera 4’tje?
        Moeilijk geval dat Murano gedoe :mrgreen:
        En ja, gewoon de Cup2’s laten is ook not done hé? 8)

ik zou niet kunnen kiezen, vind de cups ook meeeeer dan oké!!

Ik vind de fuchs mooi

Ps: de Speedlines mag je altijd komen passen hoor :first:

Kwestie van het onafgeveerd gewicht naar beneden te halen +1 voor de Fuchsen 🙂

Het hart van de CUPS in Murano zetten kan ook wel knap zijn anders

Nope, ik ben niet verkocht aan de Fuchsen. Dan staan de Cup velgen zelfs mooier. 🙂

+1 voor de goude BBS’en. :first:
                (misschien eens bij Ibiz@ke gaan passen?) :engeltje:

[quote=”Vonheist” post=198704] BBS’n… 😉 in goudkleur dan wel :coolness:[/quote]

Zou ik NOOIT doen !! :popcorn:

[quote=”Vonheist” post=198704]En voor één keer zou ik Stijn volgen… [/quote]
                    Dus volgende keer liggen de speedlines niet meer onder uw prachtig zwarte 964? :ass:

Want van die gouden bbs’en op een zwarte……match made in heaven

+ 1

Ik ben niet zo Fuchs aangelegd en ook deze combinatie kan mij niet echt bekoren. Lelijk is het natuurlijk zeker niet.
                        En voor één keer zou ik Stijn volgen… BBS’n… 😉 in goudkleur dan wel :coolness:

Wel, op die andere 964 (een donker metallickleur btw) was ‘t een BOM! *luv *luv
                          Ik was al aan’t denken van “wat kan ik hier opofferen want DIT moet ik ook hebben”, maar dan eens op de Murano… ‘t is knapper en specialer dan de Cup2’s maar ‘t is geen +/- 3500 Euro knapper.

Btw Patrick… Best Photoshop *ever*! :first:

Ik vind het “af”… maar ben wel wat bevooroordeeld… voor mij blijft Fuchs de ultieme velg voor een 911

Dave zijn idee kan ook wel heel knap zijn

ik vind het heel mooi maar zou (moest t de mijne zijn) de zwarte accenten in Murano zetten… maar ja… das persoonlijke smaak he

Ik moet ook toegeven dat het niet de WoW factor heeft , zeker niet mis maar niet wat het zou moeten zijn .verder zoeken Mush , op een dag zal je wel je goesting vinden !

ik vind het een grote verbetering tov de Cup2’s…

Maar laten we wel wezen…..met de cup’s of met de fuch’s of met bbs’n of met…… die Murano blijft :lekker:
                                  Enkel hoop ik dat je er nooit speedlines onder zwiert :what: :music:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.