Mush in Wembley, London UK

Home Forum Zeverhoekje Mush in Wembley, London UK

• Maker
    Discussie
  • Omdat wij sofa bedden verkocht hadden voor een nieuw hotel in Londen, zocht ik een goede ziel om te helpen leveren en monteren.
    Mush was rap gevonden :first:
    Niet goed wetende wat hem te wachten stond hier een foto impressie…
    Op één dan van 8 uur s’morgens tot half twee s’nachts stonden ze alle 27 binnen en gemonteerd.
    Na de hele dag gesleurd te hebben met de 2800 kg meubelen, konden we geen pap meer zeggen.
    Maar toch MUSH HEEL FEL BEDANKT :respekt: :respekt: :respekt: :respect2: :respect2: :respect2: :first:
    IMG_1673.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • He will not quit until he dies (from cancer or from something else :mrgreen: )

I’m not a quitter 😉 :first: :engeltje:

[quote=”Mushroom” post=116376]Toen we de prijzen van een pakje sigaretten daar zagen was de winst al direct opgesoupeerd 😥 ;)[/quote]

Andere optie is om te stoppen met roken hé 👿

[quote=”Mushroom” post=116376]Toen we de prijzen van een pakje sigaretten daar zagen was de winst al direct opgesoupeerd 😥 ;)[/quote]
            Daarmee dat de Engelsen hier komen kopen . ❗

Toen we de prijzen van een pakje sigaretten daar zagen was de winst al direct opgesoupeerd 😥 😉

Jaja, lach maar mannekes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Porschky ,ik denk het wel de ene werkt toch voor de andere .Mush werkt voor 95% van de tijd ,5 % van de tijd rookt hij en de jol geeft 95% van de tijd bevelen en rookt ook 5% van de tijd .
                  Ze werken samen want er is 1 ondergeschikte die werkt . :happy: 😉

de vraag is of het een ‘samenwerkende vennootschap’ was…? :mrgreen:

Mush en jol blijkbaar een goed draaiende vennootschap :applaus: .

PB

[quote=”Mushroom” post=116141]Plumber?

“The favor” is intussen al geretourneerd door PatrickB die me edelmoedig komen helpen is met ‘t aansluiten van water en gas en brander, kwestie van rood en blauw niet dooreen te halen :happy:
                        Thx again PatrickB!! :respekt:[/quote]

Enkel niet verschieten als er water uit uw gasvuur komt he. 😎 En het was graag gedaan. :first:

Plumber, Mush heeft zelfs zeer hard gewerkt :first:
                          Het was ongelooflijk zwaar, ik zag het op een moment niet meer zitten, maar Mush, die bleef gaan… :respect2:

en die Fiscus, die mag meelezen, zelfstandigen mogen aan elkaar factureren toch ???
                          Of gaan we er zo maar van uit, dat iedereen zo maar aan het frauderen slaat … op een officiële werf in UK, waar je aanwezigheidslijsten moet invullen… probeer maar…

[quote=”Mushroom” post=116141]Plumber?
                            Hoe kan jij dat weten? Je kwam daar om 11u30 toe en je vertrok om 12u 8) :mrgreen:
                            [/quote]
                            Klopt, instructies geven en mensen aan het werk zetten is ook werken hé Mush.
                            En dat lukt mij op een half uur :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=116141]
                            “The favor” is intussen al geretourneerd door PatrickB die me edelmoedig komen helpen is met ‘t aansluiten van water en gas en brander, kwestie van rood en blauw niet dooreen te halen :happy:
                            Thx again PatrickB!! :respekt:[/quote]

Ik dacht dat het hier een Porsche forum was maar blijkbaar is het hier een klusjes dienst. Ik heb ook nog wel wat werkjes thuis die moeten gedaan worden. Iemand zin? :mrgreen:

:happy:
                              No comment 😉

Plumber?
                                Hoe kan jij dat weten? Je kwam daar om 11u30 toe en je vertrok om 12u 8) :mrgreen:

Thx again PatrickB!! :respekt:

De Mush die werkt; de wonderen zijn de wereld nog niet uit :happy:
                                  Ik dacht dat die alleen maar rookte en naar Porsche’s keek :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.