my 964

Home Forum Zeverhoekje my 964

• Maker
    Discussie
  • Voila, ondertussen staat ze reeds 36 dagen thuis, nog wel steeds vuil van onze eerste rit door weer en wind van 200 km.
    De eerste kosten van 10 cent zijn een feit, in de vorm van een ‘705’, dus belgie is een 964 rijker 😆
    Vandaag ook eens langs de keuring geweest daar ik nergens een eerste ingebruikname kon vinden, wel een eerste inschrijving in Nederland, 05-1990
    Gelukkig staat er ook bouwjaar 1989 op, en daar er geen maand bijstaat neemt men als regel dat het 15 september 1989 is.
    Dus nog even geduld oefenen 😕 Maar ondertussen gaan we beginnen met het opfrissen van de lak, interieur, velgen…
    Ook een onderhoud staat op de ‘to do’ list, zo kan ik met een gerust hart vertrekken. Want ik heb al zoveel moeten missen dit jaar dat ik alvast hoop op een mooie nazomer!!
    Was het maar al september, niet Gette? :driver:

By the way, iemand tips voor cup-spiegels? Zou ook graag ooit de flapoortjes wisselen. De info die ik reeds vond leert me dat het precies niet direct plug and play is?
    Ook de voorspoiler zal er aan moeten geloven, weet iemand of er altijd een rubber strip is voorzien onder de voorbumper? lijkt me niet helemaal duidelijk.

Tips zijn altijd welkom 💡

9sexy4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
    • Idd we hebben geen glaze bal. Eerlijk antwoord vanjewelste trouwens!
      Op een dag heb ik hem…zeker weten.
      Maar ik had 35.000 in mijn kop,dat moet ik herzien denk ik. 😉

Ik heb in 2005 een 1989 964c4 gekocht voor 19500 euro en 2 jaar later verkocht voor 16500 euro. Er was wel het één en ander mis, maar had ik toen geweten wat ik nu weet, dan had ik hem zeeeker niet verkocht, maar ja, gedane zaken nemen geen keer. Hopelijk vind ik een eerlijke andere voor een eerlijke prijs …

@Peter993, de PK’s zijn gelijk van een US en Europese, verder alleen optische verschillen. De US versie staat standaard iets hoger op z’n pootjes (op het NL forum ook wel Huifkar stand genoemd 😉 ) Verder ontbreken de clignoteurs op de voorschermen aan de zijkant. Uiteraard is er een mijlenteller ipv een Kilometer teller en de schaal op de snelheidsmeter is in mijlen ipv Km’s :salut:

EDIT: @Gijsbeer, weet je zeker dat je CUP Spiegels gaat monteren, ik vind de flaporen toch ook wel wat hebben *luv

Ik zou zo graag ne 964 hebben,plannen zijn gezet. Maar man! Die prijzen!
            Bij vanbeurden staat mijn nr 1
            Mooie wagen,niks op aan te merken. 86.000 km
            Maar ook bijna evenveel €
            Pffff….
            This wel het mooiste model ever voor mij. ( jeugdsentiment…waar de Will heeft aan mee geholpen,daar ben ik eerlijk in.)
            Maar wie vol….wint. 😉

Aan de 964 kenners: heeft een amerikaanse 964 evenveel pk’s als een europese? Zijn er buiten de optische verschillen, andere verschillen tussen een ami en een euro? Tis maar dat ik evt een ami 964 overweeg.

de how to’s zitten in jullie mailbox als het goed is.

Je woont ook niet ver van mij hé Werner… mini 964 meet? 😉

Mijne staat bijna terug in mekaar… in oktober schrijf ik hem terug (definitief) in 🙂

Aha Mush, dat begint te korten…. :relaxman:
                  Kan ik die Murano misschien eens IRL bewonderen.
                  Vind de kleur *luv

@ Gette: Oeps, heb je hem nog niet terug van de spuiter ?

Bij mij Juni! :happydance:

Congrats Gijsbeer!!! :first:

Bij mij is het oktober :think:

Maar ik zal al blij zijn als hij volledig in elkaar steekt tegen oktober…

heb inderdaad tijd genoeg om te poetsen, en ‘t zal nodig zijn.
                        Volgens mij niet altijd gepoetst volgens de regels van de kunst! Werd dan ook gebruikt als daily…
                        Maar ik ken iemand die daar nogal sterk in is :relaxman:
                        Gaat in ieder geval groot verschil zijn. De cup uitlaat zorgt alvast voor enkele db’s extra, mocht voor mijn part nog wat meer zijn, we zien (horen) wel.
                        En dan afspreken, want ik heb nog een heleboel forummers te ontmoeten, niet Peter? We wonen bijna bij elkaar achter de hoek!
                        In ieder geval heb ik er zin in!!! En nu ik ze kan inschrijven als oldie kan er misschien wel een persoonlijk plakske op…

Greetz,

Gijsbeer.

XXX

Mooi Werner, nu veel poetsen en kleinigheden aanpakken en september zal zonnig zijn :up:

OK, super! 😀

Je hebt er ééntje te goed van mij :drink:

Thanks!

tuurlijk, geen probleem. Zal wel iets voor vanavond zijn, staat op mijn pc thuis.

Monteren is idem aan de flaporen, moet je wel even de plaats van het voetje beetje polieren of simoniseren aangezien dat van de Cup spiegels kleiner is.

handleiding is wel handig voor het aansluiten van de draden. kleuren zijn anders (dacht ik)

Stuur me maar een mailtje…

Helaas ben ik nog niet veel actief geweest op het forum.
                                Tot nu toe heb ik vooral meegelezen en dus nog niet veel bijgebracht aan dit forum, maar aangezien ik ook van die ‘flaporen’ op m’n 964 staan heb interesseert de handleiding me ook enorm.

Dus Stefx911, indien het niet stoort zou ik jou ook een mailtje willen sturen om de handleiding te bekomen… Ik wacht nog even af of dit ok is voor jou.

Alvast bedankt!

En nu het goede weer eraan komt probeer ik er zeker eens werk van te maken om naar een bijeenkomst van het PFB te komen om zo enkele leden te ontmoeten…
                                Misschien wel op een verrassingsbijeenkomst voor een jarige… Spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn in Gent.

Groetjes, David

Ik heb hier een goede handleiding voor. Als je me je email adres even via PM bezorgt mail ik ze door.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.