My T5

Home Forum Zeverhoekje My T5

• Maker
    Discussie
  • Aangezien er hier al een aardig T5 clubke zit, zal ik de mijne er ook effe opzetten.

Tenminste, eigenlijk is het negatief en positief….

Deze was de huidige of vorige,

[IMG]http://imageshack.us/a/img27/5481/quqy.jpg[/IMG]

In oktober is er een ambulance in mijn flank ‘gevlogen’. Ik reed door groen en hij door rood…..
    Gevolg: pertotal (9 maanden oud)
    De T5 en mezelf kan me niet schelen, mijn zoon van 12 was ok !! :engeltje:

[IMG]http://imageshack.us/a/img824/2526/big9.jpg[/IMG]

Op de foto valt de schade misschien nog mee, maar heel de achterkant stond krom.
    Had mij op het achterwiel gepakt en ben bijna 360° rond gegaan, dikke 15m voorbij het kruispunt stond ik stil op 1 cm van een verlichtingspaal…

Het positieve is dat de nieuwe T5 onderweg is.
    Enige verschil met de vorige is dat ik nu een witte, kort chasis, DSG automaat en mistlichten met bochtverlichten extra genomen heb.

Voor de rest een goed gevulde optielijst :happydance:

Plannen:
    – Velgen 19″ of 20″ (vorige had 20″)
    – Volledige muziekinstallatie (deels recup uit de vorige)
    – Verlagen
    – Chip- en DSG tuning
    – Beetje reclame erop

Levering voorzien half januari.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Als ik hem ergens zie staan kleef ik der terug een logo op :what:

Dat was een jaar of tien terug een hype, embleemloze gril op je wagen te hebben, ik vind het een beetje TJoening met grote TJ :ass:

Zet hem even hier af als je hem hebt, dan zal ik hem even voor jou opleuken :ass:

[IMG]http://img829.imageshack.us/img829/2425/2rtj.jpg[/IMG]

Als ge maar niet gaat beginnen met polyester spoilers op de bus :happy:

Aan nen Trafic en andere heb ik nog niet eens gedacht om te kopen….

Vroegen moesten we niks hebben van de VAG groep, alleen Jappen
        Nu de laatste jaren (dit is de 5e in 3 jaar :mrgreen: )rij ik in niets anders meer en heb er nu 2 :happydance:

Vind die grille wel iets hebben, is zoals op de Caravelle met chrome stripjes enkel zonder logo.
        Beetje shockeren hou ik wel van Geert :happy: :drink:

[quote=”Esteban” post=154298] :happydance:

Ondertussen ligt de audio klaar om terug in te bouwen, embleem loze grille is ook onderweg.
          quote]

Audio OK maar een embleemloze gril, toch niet op een VW
          Als je dat nu zou doen op nen trafic, Vivaro of nen Hyundai maar toch niet op ne VW :bounce: :what:

Gril laten zitten en fier zijn dat je der eentje hebt :first: :hail:

Dacht dat het voorstel van begrenzing afgewezen is en dus (voorlopig) niet zou doorgaan….

[quote=”Esteban” post=151683]Heb het gevraagd aan de garage en hebben er niet meer over gehoord.
              De mijne is nog in oktober besteld, dus val er nog buiten….[/quote]

Als het doorgaat is de inschrijvingsdatum van tel, niet de besteldatum.

Bericht gekregen en hopelijk volgende week T-day :happydance:

Ondertussen ligt de audio klaar om terug in te bouwen, embleem loze grille is ook onderweg.
                Nu nog veren bestellen en kunnen voorlopig effe verder :popcorn:

T5 rules :relaxman:

Om nog een beetje lager te gaan kan je de eibach veren laten persen en dan kom je nog een beetje lager, weet alleen niet of ze dat dan niet gaan door hebben op de keuring, dan staat hij minsten 6 cm lager dan origineel

Grtz Geert

[quote=”Ghost” post=151677]
                    Is de begrenzing voor de lichte vracht nu een feit vanaf 2014 of is dit niet doorgegaan?[/quote]

Ik zou het ook ni weten maar ne kameraad heeft onlangs ook nen nieuwe gekocht en hij vertelde mij dat er vanaf 2014 gewoon een “schakelaar” in kwam zodat je die begrenzer telkens na het starten gewoon terug “af” kon zetten ? :think:

Heb het gevraagd aan de garage en hebben er niet meer over gehoord.
                      De mijne is nog in oktober besteld, dus val er nog buiten….

Ja je moet er wat voor over hebben als je met een verlaagde lichte vracht wil rijden :respekt:
                        Is de begrenzing voor de lichte vracht nu een feit vanaf 2014 of is dit niet doorgegaan?

Ja en met de T5 blijven we in de familie hé 😀

Terrum heeft op zijne T5 Eibach veren, enkel het logo eraf gekrabd voor de keuring.
                          Zou voor mij ook lager mogen, maar hiermee moet het wel lukken voor de keuring.

Ben (zoals iedereen ondertussen) die keuringwerken kotsbeu, heb 2 wagens op airride gehad….

Cool! Nog een T5, de 2e wagen van quasi de helft van het forum! 😉
                            Wat ga je nemen van verlaging? Alleen veren (niet laag genoeg), of the whole shabang (met de jaarlijkse keuringzever erbovenop). Ik heb nog steeds niet gekozen en sinds verleden week staan de winterwielen erop en ja, dan is de goesting weg 🙁

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.