My Webspace

• Maker
    Discussie
  • Ik heb de voorbije dagen zeer hard gewerkt aan mij “Webspace” die we tegenwoordig bij msn krijgen.
    Hij heeft nu de vorm zoals ik hem wilde en nu kan ik rustig verder invullen wanneer ik meer info heb.

Kijk maar eens HIER en geef maar eens julliemening en eventueel raad 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Nope , that’s me 😆 😆 😆

😀 wink:

Eigenlijk vind ik dat niet mis die pastieke dinges die ze op de wagens zetten ter bescherming, zo zien ze er enorm Spacy uit 🙂 P

Zeer knap Alain , ik was erop aan het wachten.
          Zeker die van de Autowasser uit Hechtel alweer betrapt op verplaatsing 😆 😆 😆

Neen , geen circuit aangedaan daar we te laat terug wegreden uit Stuttgart (het was na 17u)
              Eén van de volgende weken toch eens naar de Nordschleife rijden.
              Ik zal er een topicje over starten

Ziet er inderdaad leuk uit!!! knap! 🙂

Mooi Koen, ik dacht vandaag nog berichtje te sturen om te vragen hoe het geweest was, ook toevallig.

Jullie zijn met de 986 geweest blijkbaar? Ook toertje gemaakt op de Nordschleife want kom je daar niet voorbij (2u voor Stuttgart dacht ik)?

Ik heb mijn webspace en fotosite weer ge-update.

Kijkmaar eens

tweede webspace

fotosite

😕 wink: ,ivm mijn space,moet nog veel leren maar het komt wel goed…..blijven oefenen 😆 zou ik zeggen

Greetz Boxster

mooi ,

niks op aan te merken !

behalve : fotoalbum categorie ” dit ben ik” 😀 D D

bye bye

Yep , nu lukt het 😉
                          Mooi gedaan 😆

Probeer nu eens Koentje 😉 ik hoop dat het lukt mijn spaces te bekijken

😯 Greetz Boxster

http://spaces.msn.com/members/Boxster986/

[quote=”porschke”:pv01jcul]voila zou moeten opgelost zijn 😀
                              zeg me maar naar waar ik ze moet sturen, zijn er wel veel 😕 [/quote]

Nu kan ik het idd ook zien.
                              Mijn emailadres is pktuning@hotmail.com

Ik heb 2000mb ruimte dus doe maar op 😉

voila zou moeten opgelost zijn 😀
                                zeg me maar naar waar ik ze moet sturen, zijn er wel veel 😕

[quote=”porschke”:2dnsv09z]heb ook een paar foto’kes op mijn webspace staan, als je er wil kan ik ze altijd in ware resolutie doorsturen 😉 zijn er van deze zomer van Le Mans classic en van een museum in Lohéac, mijn porschkes komen er een andere keer wel op 8)

http://spaces.msn.com/members/porschke/

Stuur ze maar door 😉
                                  Ik kan jouw space niet bekijken.
                                  Je moet je instellingen veranderen in voor iedereen toegankelijk 8)

Greetz

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.