- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 november 2014 om 21:01
Hallo,
Ik ben Steven en woon in het noorden van Antwerpen, na 10 jaar erover te praten (misschien meer zagen) heb ik dan uiteindelijk toch eens de stap gezet en mijn eerste Porsche (911 SC Targa van ’79 (US import)) gekocht!!
Aangezien ik nog niet veel ervaring had ik vooral 2 eisen; zowel de motor en carrosserie moesten in orde zijn.Er zijn nog een paar zaken die ik moet oplossen maar dat hoort er volgens mij bij als je een oldtimer koopt. Dus na veel lezen heb ik toch al een paar vraagjes:
1) Kan je ergens gemakkelijk een overzicht vinden van waar elke zekering in de zekeringkast voor dient? Elektronisch werkt bijna alles enkel de mistlichten en de grote lichten nog niet (kleine en normale lichten werken wel).
2) Tussen de ramen van de deur en het targa dak zit er ook een opening. Kan je dit best wegwerken tijdens het vernieuwen van het targa dak?Binnenkort de keuring, snel platen gaan halen en dan een tourke gaan doen! :happydance:
Alvast bedankt en ik zal hier zeker nog veel op het forum komen lezen (en reageren)! 😀 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.