- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 juli 2015 om 00:58
In 2005 heb ik mijn 997 Carrera S gekocht in Duitsland. Deze wagen heeft me 50.000 km’s veel plezier gegeven zonder problemen. 🙂
Omwille van een misgelopen tweelingzwangerschap van mijn vrouw en een 5 maand lange hospitalisatie van mijn dochter op de neonatologie, was er geen tijd meer voor een weekendwagen. Ik heb de Porsche uitgeschreven en deze heeft 1,5 jaar aan een druppellader gehangen in onze garage.
Nu dat de situatie min of meer gestabiliseerd is, zou ik terug mijn 997 op de baan willen. Ik vraag me af, hoe ik hier het beste aan begin? Waar ik me aan mag verwachten?
Van de week heb ik verse benzine bij gegoten en de auto startte zonder problemen en draaide regelmatig. Wel kreeg ik in het dashboard een melding omtrent een probleem met de airbag. Misschien de sensor? Ik denk ook wel dat ik me aan een nieuwe batterij mag verwachten.
Ik woon in Gavere en ik dacht de Porsche af te leveren aan Carrera Motors in Sint-Martens-Latem en hem daar te laten nakijken voor ik er mee naar de keuring ga. Ik weet niet of er hier mensen ervaring hebben met die garage? Na een snelle google, lijkt FG Porsche mij ook een werkbaar alternatief? Alternatieven zijn zeker welkom.
Alvast bedankt voor tips en advies!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.