Na 20 jaar dromen en 6 maanden gluren is het zo ver…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Na 20 jaar dromen en 6 maanden gluren is het zo ver…

• Maker
    Discussie
  • Hi,
    Gisteren realiseerde ik één van mijn oudste dromen. De meeste anderen heb ik in de loop der jaren weten te vervullen, maar deze ontbrak nog. Gisteren tekende ik een aankoopovereenkomst voor mijn eerste Porsche. Dankzij Di Rupo geen 911 (niet langer evident als zelfstandige wegens het VAA), maar wel een prachtige Cayman.
    Dus na ca 6 maanden “gluren” op dit geweldige forum, de hoogste tijd om me even voor te stellen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
    • [quote=”Yellow Submarine” post=231135]Ik heb haar een ritje beloofd voor deze zomer…[/quote]

Als daar maar geen kweddelen van komen ruzie

Welkom op het forum.
        Je doet me terugdenken aan de levering van mijn eerste Porsche. Man was dat stressen en die big smile…Geniet er van !

Proficiat Jeff, ziet er meer dan de moeite uit! :first:

Jeff, erg mooie Cayman hoor, proficiat!
            Dubbele uitlaat door Sport uitlaat staat toch erg mooi.
            Heb zelf een Boxster 981 en je gaat genieten hoor!
            Succes!

Ik heb haar een ritje beloofd voor deze zomer…

Yellow, wat moet dat zijn als hij draait 😆

Proficiat! Het leven kan mooi zijn…

Zaterdag mijn schoonzus laten plaatsnemen achter het stuur, stilstaand. Zat te stralen als een peuter op een schommelpaard.

wat een uitstraling proficiat.

Proficiat met je aankoop en geniet ervan! :up:
                      Mooie kleur trouwens.

welcome, drive safe !! :applaus:

Proficiat met de aankoop, knappe wagen.

Knappe wagen, Jeff, kleur is vooral ook zeer geslaagd voor een Cayman, zowel sportief als klassevol.

Veel rijplezier!

Proficiat met je aankoop!Mooie Cayman.Ga je veel plezier aan beleven :driver:

proficiat met je aankoop, prachtige wagen in een zeer mooie kleur….., en veel veilige kilometertjes :up: :up:

Wat een prachtige cayman jeff.
                                  Dat kan niet anders als puur genieten worden.
                                  Ik wens je enorm veel succes … en veilige tripjes met veel rijplezier…
                                  Maar dat laatste is zeker gegarandeerd.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.