Na 20 jaar dromen en 6 maanden gluren is het zo ver…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Na 20 jaar dromen en 6 maanden gluren is het zo ver…

• Maker
    Discussie

• Kurt
    Deelnemer

Hi,
      Gisteren realiseerde ik één van mijn oudste dromen. De meeste anderen heb ik in de loop der jaren weten te vervullen, maar deze ontbrak nog. Gisteren tekende ik een aankoopovereenkomst voor mijn eerste Porsche. Dankzij Di Rupo geen 911 (niet langer evident als zelfstandige wegens het VAA), maar wel een prachtige Cayman.
      Dus na ca 6 maanden “gluren” op dit geweldige forum, de hoogste tijd om me even voor te stellen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
      • Proficiat geniet ervan.
        Cayman is :up: :up:

Super mooie Cayman !

Heb er zelf eentje en kan bevestigen dat hij zeker niet moet onderdoen voor een 911.
          Rij ook met een Cayman dankzij vadertje staat maar heb mij de aankoop nog geen seconde beklaagt !

Veel plezier emee !

Greetz,

Plumber

I like it :applaus:

Proficiat!

:up: _ :respect2:

proficiat met de super mooie Porsche !!!
                :drink:

ik ben zuperblij voor je, ik denk dat iedereen dat gevoel kent van “verdomme, ik rij met een porsche hé” als je hem gaat halen, oortjes warm en hart bonkend in de kas, dikke proficiat, het is een bjoetie, soigneer hem maar!! :respect2:

Opgelost!

Aan de fotos raak ik niet aan

Gisteren onder een stralende lentezon mijn nieuwe Cayman gaan afhalen.
                        Verliefd vanaf de eerste kilometer!
                        Gelukkig kunnen de zetels niet plat of ik had er vannacht in geslapen 🙂

cayman_front.jpg

cayman-zij.jpg

cayman_back.jpg

cayman_zij.jpg

Groot gelijk! Ik ga de mijne nog héél lang houden! Tenzij het manna uit de hemel valt, dan ga ik voor een Singer Porsche! Een mens mag altijd dromen, nietwaar?

:drink:

Bedankt, het is een jonge “Porsche Approved”. Bewust nu gekocht vooraleer ze overschakelen naar 4-cilinders. Ik rijd al heel mijn leven met 6-cilinders (BMW & Alfa) en ben verslaafd aan de souplesse en het geluid 🙂

2015, 2.7 PDK, sportuitlaat, achatgrau metallic. En verder mooi uitgerust met leuke opties.

Hij staat nog niet in mijn garage, dat zal voor volgende week zijn. In afwachting de showroomfoto!

Attachments:
                                • cayman_1.jpg

Hij staat nog niet in mijn garage, in afwachting alvast de showroomfoto 🙂

Attachments:
                                  • image.png

Proficiat met je aankoop en welkom. Een foto zegt wel meer dan 1000 woorden… :think:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.