Na 20 jaar dromen en 6 maanden gluren is het zo ver…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Na 20 jaar dromen en 6 maanden gluren is het zo ver…

• Maker
    Discussie

• Kurt
    Deelnemer

Hi,
      Gisteren realiseerde ik één van mijn oudste dromen. De meeste anderen heb ik in de loop der jaren weten te vervullen, maar deze ontbrak nog. Gisteren tekende ik een aankoopovereenkomst voor mijn eerste Porsche. Dankzij Di Rupo geen 911 (niet langer evident als zelfstandige wegens het VAA), maar wel een prachtige Cayman.
      Dus na ca 6 maanden “gluren” op dit geweldige forum, de hoogste tijd om me even voor te stellen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
      • [quote=”Jeff Triplek” post=229600]Hi,
        Gisteren realiseerde ik één van mijn oudste dromen. De meeste anderen heb ik in de loop der jaren weten te vervullen, maar deze ontbrak nog. Gisteren tekende ik een aankoopovereenkomst voor mijn eerste Porsche. Dankzij Di Rupo geen 911 (niet langer evident als zelfstandige wegens het VAA), maar wel een prachtige Cayman.
        Dus na ca 6 maanden “gluren” op dit geweldige forum, de hoogste tijd om me even voor te stellen.[/quote]

Welkom en in elk geval de perfecte keuze. Ongeacht het fiscale regime biedt de Cayman haast evenveel auto maar voor véél minder geld.

S2

Welkom!

En zoals je ziet, al onmiddellijk heel wat vragen 🙂

XXX

Welkom Jef, foto’s :happydance:

Welkom op het Porsche forum. :drink:
              Cayman is :up: :up:

welkom, over welk type cayman gaat het ?

Dromen zijn dus geen bedrog …
                  Felicitaties, Cayman is heel goed keuze.

Goede keuze :up:
                    Daar ga je veel plezier aan beleven

Welkom en proficiat!

Wim

Welkom

Proficiat! Meer info en foto’s van de bolide zien we hier zeer graag!

Of heb je een nieuwe besteld? In dat geval, waarom niet nog heel even gewacht op de facelift, de 718 Cayman?

Welkom.
                            Slimme keuze, mijn eerste was ook een Cayman.
                            De middenmotor maakt deze wagen de makkelijkste Porsche om mee te rijden, vooral op wegen met veel bochten is hij zeer vergevingsgezind en laat hij duidelijk merken wanneer je iets te ver gaat.
                            Nog veel rijplezier en vooral doe het veilig.

drive.jpg

Wellkom op het forum en proficiat met de Cayman!!

welkom
                                op dit leuke forum
                                en veel plezier met de Porsche cayman mooie auto !!!
                                :drink:

welkom op PFB :salut:

Welkom Jeff :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.