Na 20 Jaar stilstaan draait hij weer! Porsche 911 1970T

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Na 20 Jaar stilstaan draait hij weer! Porsche 911 1970T

• Maker
    Discussie
  • We komen van ver, na 5 jaar geleden met dit project gestart te zijn is de eindmeet in zicht. Ik heb niet geteld hoeveel uren er ingekropen zijn maar het waren er veel.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Schön! :up:

Keep the shiny side up :driver:

Het is nochtans een kwestie van veel geduld hebben ( ik raad dat niet aan die hun eerste Porsche hebben gekocht en zo snel mogelijk willen rijden) veel lezen op forum’s, goed werkmateriaal en weten waar u grenzen liggen (zo zijn de carrosserie werken en motor werken een brug te ver voor mij). Bedankt in ieder geval voor de complimenten.

Awel 1000 keer respect voor diegene die dit kunnen, willen aan beginnen, en het geduld en de kennis hiervoor hebben :respekt:
          Dit is weeral een prachtexemplaar…:up:

XXX

Happy moment als je de motor hoort aanslaan.
            Ferme restauratie :up: :up: :up:

Prachtige kleur hoor, irischgrün!

Zeer mooi :up: Well done :respect2:

En nu genieten maar :driver:

Congrats met de beautiful Porsche !!

123

das toch altijd weer leuk zoeen hergeboorte.. congrats.

what a beauty !

Dat zijn enkel foto’s van toen ik hem aangekocht heb tot na de volledige ontmanteling. Carrosserie is dan ergens anders gedaan en ik ben begonnen aan het reviseren van alle onderdelen.

De 911 is in 69 geleverd maar was model 1970, een 2.2 dus. Snap niet wat je bedoeld met de strepen er rond waren deels geel?

De strepen er rond zijn wel deels geel.

Hebben zelf een 911 T – 1969 – 1ste jaar lang chassis.

Is deze van jouw een 2.0 liter of 2.2 liter?

Zo hey!:applaus:

Irish Green.

Formidabel!

Signal grun?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.