Na de Boxster, de 997

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Na de Boxster, de 997

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Heb nu een week mijn 997 van 2006. Gekocht bij Peeters in Malle en blijkbaar altijd onderhoud bij LTF in Geel. Foto s komen nog. Maar het is een “gewone” zwarte 911 Carrera. 😀
    Wil nu volgende week hem toch binnen brengen bij Porsche voor een checkup. Goed idee? Iemand een idee van de kost en of echte problemen naar buiten komen? Heb een jaar garantie en als ze grote problemen vaststellen dan kan ik nu nog bij de dealer aankloppen. (waarover trouwens geen kwaad woord hoor!)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Mooie upgrade zou ik zeggen en welkom op dit forum :up:

0

Van harte welkom op dit forum . :applaus: :applaus:

Proficiat met de aanwinst ! :up:

0

Idd, gunter heeft ook een liefde voor Porsche! Zou me daar niet teveel zorgen over maken, heel correct adres!

0
          Wim

Welkom, en benieuwd naar je nieuwe aanwinst.

0

Welkom! en raar maar er is hier nog niet om foto’s gevraagd? 😉
              Ik zou me niet te veel zorgen maken hoor om die garage, Gunter is trouwens zelf een porsche liefhebber :respect2:

0

Ook welkom . 997 in t’zwart mooi

0

Welkom hier, zoals gezegd, genieten van die kar. Is toch een heel gekende firma met eigen onderhoudsafdeling. OPC keuring vind ik na aankoop toch beetje weggesmeten geld.

0

Welkom!
                    Check-up kan nooit geen kwaad maar waarom zou je het doen? Of althans toch zeker nu?
                    Eerst wat karren met dat hok, gewoon worden, testen, daarna een maand of 2 voor het verlopen van de garantie misschien eens laten testen bij een OPC?

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.