Na lang twijfelen,toch het porsche forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Na lang twijfelen,toch het porsche forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste porschisten,

Ik ben Luc en kom uit het Leuvense.Reeds jaar en dag ben ik autofreak en heb een hart voor snelle wagens.
    Mijn eerste werkervaring eind jaren 70 was bij porsche-malie/Brussel.
    Daar ik binnen enkele jaren op pensioen ga,begint mijn jongensdroom te kriebelen om ooit een goede tweedehands porsche te kopen.
    Daarom zal ik nu zoveel als mogelijk op dit leerrijk forum lezen en nog eens lezen.
    Alvast bedankt voor al de gegeven waardevolle info.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Welkom op het Porsche forum

welkom en zo te zien zal je wel kennis – ervaring – genoeg hebben om iets degelijks te vinden.
        Ben ,helaas, al op pensioen en ondertussen al aan de 3e generatie boxster toe : pittige is er wat af en ..open toeren (liefst in Z Fr )begint mij steeds meer te bevallen.
        Tevens is een boxster nog ..betaalbaar.. voor gewone mensen .

Bedankt aan allen voor de verwelkoming :up:
          Mijn voorkeur gaat uit naar de modellen boxster en cayman.

Welkom Luc, en succes met je zoektocht.

Ive

Welkom Luc,

Ik kan je alvast een boxster S (of Cayman S) aanraden. Met de 3.2 en 280 pk heb je méér dan genoeg en het is een zalige wagen om mee te rijden. Super wegligging en trekt zich héél vlot door de bochtjes .

Greetz en succes

welkom en ik denk dat het niet lang zal duren eer je je droom zal waarmaken :up:

Wim

Welkom op het forum Luc, en naar welk type Porsche gaat je voorkeur uit. 💡

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.