Naamkaartjes

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Naamkaartjes

• Maker
    Discussie

• Anoniem

http://www.porsche.be/bcard

Naar verluid zou je hier gratis naamkaartjes krijgen van porsche (12 stuks).
      Ik heb het daarnet ingevuld dus we zien wel binnen enkele weken.
      Groeten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
      • tis niet moeilijk ze zijn uitgeput
        misschien dees jaar nieuwe actie we zullen zien

[quote=”WB”:9v82di4g]Heb, spijtig genoeg, nog niks porsche-reclame aangekregen……[/quote]

Ik kan zelfs niet meer aan die naamkaartjes geraken 🙁

WB

Heb, spijtig genoeg, nog niks porsche-reclame aangekregen……

Anoniem

Was zelfs niet nodig om een P te hebben, gewoon gegevens doorsturen en afwachten.
              Onze gegevens zullen nu wel ergens in een bestand terechtkomen maar zolang ze geen reclame voor waspoeder doorsturen heb ik daar geen problemen mee ze. Dat ze maar porschecataloogskes opsturen. 😉

Blijkbaar zijn ze “sold out”. Iemand die weet of dat misschien in de toekomst terugkomt?

Ik wist het dat ik al eerder een Porsche had moeten kopen 😆

WB

Heb gisteren mijn naamkaartjes ook aangekregen. Leuk!!
                  Wim

Anoniem

nog eentje, die van mij zijn gisteren aangekomen. 🙂 )

En ik heb de mijne nu ook besteld zie, want ik had deze ‘topic’ nog niet gelezen 😕 lol:

Anoniem

(je mag onder invloed toch niet rijden 😈 ) 😉 😆 [/quote]

Mijn vrouw en ik zijn om de beurt eens bob, elk de helft is ideaal hé. Ik rijd bij het doorgaan en zij bij het terugkeren. 😉

[quote=”cab ’88”:20gapypn]Allee seg, allemaal schoon kadooke gehad vandaag hé. Goeie tip he, als ik nu van alleman een pint krijg de volgende meeting dan zal ik schoon zat naar huis gaan precies. Geef mij dan ook een naamkaartje mee dan weet ik s’anderendaags nog wie mij een kater bezorgd heeft. 😈 [/quote]

Daar hou ik je aan.
                          Zal dan ook effe een contractje meenemen dat je kan tekenen nadat je ze allemaal op hebt en je wagentje meenemen (je mag onder invloed toch niet rijden 😈 ) 😉 😆

😉 Jep de onze waren er ook bij,ik was content

Boxster

k ‘Heb ze ook gekregen vandaag! 😉 )

Anoniem

Allee seg, allemaal schoon kadooke gehad vandaag hé. Goeie tip he, als ik nu van alleman een pint krijg de volgende meeting dan zal ik schoon zat naar huis gaan precies. Geef mij dan ook een naamkaartje mee dan weet ik s’anderendaags nog wie mij een kater bezorgd heeft. 😈

Anoniem

Dees kan ni meer. De mijne vandaag ook in de bus. ik was het eerlijk gezegd al vergeten

gr
                                  Dakke

ik heb eveneens dezelfde zending gekregen vandaag !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.