Naar jullie gewoonte: nieuw lid stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Naar jullie gewoonte: nieuw lid stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• gdpsuz
    Deelnemer

Hallo,

eerste oldtimer auto (Porsche 3.2 Carrera 1988) is besteld. Wordt momenteel gekeurd als oldtimer en daarna de zoektocht naar een goede verzekeraar/…

Ik ga zoveel mogelijk info proberen opzoeken om niet steeds vragen te lanceren die iedereen al 50 keer heeft beantwoord, want uiteraard heb ik dezelfde ‘zorgen’ momenteel als elk ander nieuw lid:

– waar laat je de wagen verzekeren (ik ben woonachtig in meetjesland, net zoals nieuw lid Luc)
      – wat neem je als diefstalbeveiliging op de wagen ? omnium ? lojack ? gps tracker ? diefstalverzekering ?
      – bestaat er een handleiding ergens op jullie site voor nieuwe leden ?
      – waar vind ik een werkplaatshandboek of owners manual voor mijn Porsche ?
      -…

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
      • Mooie wagen.Welkom.

Prachtige wagen!
          Mahogany interieur, net als de mijne, vrij zeldzaam.

Prachtige wagen, congrats!
            Dat retro interieur is top ! De buitenkleur kan ik op basis van de foto iets moeilijker inschatten.

Veel plezier met de wagen

Grtz , Luc

Welkom, speciaal interieur !

je eerste oldtimer en al meteen bullseye. congrats !!!

verder vind ik persoonlijk je titel ongelukkig gekozen. het is geen rare gewoonte die een paar excentrieke porschisten hier als regeltje ingevoerd hebben om nieuwkomers zich te laten voorstellen. het is een vorm van beleefdheid die al eeuwen bij een beschaafde samenleving hoort. zelfs dieren die in groep leven doen het.
                met de moderne middelen van communicatie vervagen omgangsvormen en blijkbaar liggen weinigen daar wakker van. wel duw me dan maar in het hokje ouderwets en krijg ik er een deel van het forum mee over me heen.

Mooie, originele kleurencombinatie! Geniet ervan!

Welkom hier, originele taartschep erop laten he 😉

Welkom op het Porsche forum

Gefeliciteerd met je mooie 3.2
                        Schitterend interieur, top !
                        De taartschep zou ik eraf flikkeren maar het is jouw auto en smaken en kleuren……
                        Veel plezier en veilige kilometers.

Wim

Voor de laatste 2 vragen in je eerste post even naar overzichten gaan, en daar vind je de forumregels en de naslag werken waar je heel veel info uit kunt halen.

IMG-20150519-WA0001.jpg

IMG-20150519-WA0004.jpg

Wim

Welkom op het forum, en als je de Porsche in bezit hebt graag wat foto’s plaatsen.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.