Nachtrit/traprit Antwerpse Haven 24/08

Home Forum Porsche Uitstappen Nachtrit/traprit Antwerpse Haven 24/08

• Maker
    Discussie
  • Ik ga het hier ook maar even posten.

Morgenavond ga ik met enkele vrienden en collega’s naar oude gewoonte de Antwerpse Haven in om wat rond te rijden (lees trappen/driften 😈 ). Op de nachtritten wordt niet rustig gereden, dat is niet de bedoeling. Er zal wat doorgetrapt worden, maar op een veilig verantwoorde manier. De Haven is s’ nachts helemaal verlaten, dus we storen niemand en we moeten geen schrik hebben voor tegenliggers of andere.

Cowboy’s, blijf thuis AUB!

Er zijn, zoals gewoonlijk, enkele dikke wagens. Oa: M3’s GT-R’s, Ferrari, ect…
    Voor diegene die willen kan er een sprintje gehouden worden.

Quote van een ander forum:

Opgelet: Geen cowboys toeglaten…! Deze rit bevind zich op de openbare weg en de huidige verkeersregels zijn uiteraard geldig! Wij kunnen onmogelijk verantwoordelijk gesteld worden voor eender wat!

Waar: afspreekplaats is Decathlon parking te Antwerpen [boven winkel – overdekt / adres: Noorderlaan 53 – 2030 Antwerpen (vlakbij Metropolis)]

Wanneer: 24/08 omstreeks 00u00 samenkomen.

Gelieve u mee op de lijst te zetten indien u komt! Zo wachten wij nog even indien u niet tijdig op de afspreekplaats aanwezig bent en kunnen wij beter in de gaten houden dat iedereen mee aanwezig is tijdens de rit!

Het zou leuk zijn moesten er enkele Porsche’s aanwezig zijn. Laatste keer was er alleen een 997 Turbo S bij.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Vanavond, same place, same time.
      00.00 Deca Antwerpen 🙂

Dan zit ik op nen boot aan de Griekse eilanden voor 2weken :happydance:

Volgende week zaterdag volgt er een nieuw ritje :engeltje:

Morgen werken :bounce:

[quote=”bccars” post=146850]Heb helaas platten tuub[/quote]

😥 😥 😥

Heb helaas platten tuub

Vanavond nog een ritje!
                  Ze geven wat regen, dus het zal dwars gaan zijn :coolness:

Jullie mogen mij altijd PMen 😉

Vanavond volgt er een nieuw nachtritje!
                    00.00 Decathlon Noorderlaan.

Ik weet dat er vorige keer enkele interesse hadden en mij een PM gestuurd hadden en dat er zelfs 1 iemand aanwezig was 🙂

Eentje 😀
                      Niet om openbaar te posten 😈

XXX

En foto’s gemaakt?? :mrgreen:

[quote=”Vincent_991″ post=140425]Wat is de bedoeling juist en kan er ook enkel gekeken worden of is het echt rond rijden ❓
                          Ik ben daar straks met iemand en die rijdt met een recente porsche :mrgreen:
                          We gaan naar de noxx maar misschien eerst tegen 00.00 uur eens passeren ;)[/quote]
                          Natuurlijk kan je ook even komen kijken. Wij staan daar toch een tijdje te wachten.

Wim

[quote=”Momenol” post=140400]Ik ga het hier ook maar even posten.

Morgenavond ga ik met enkele vrienden en collega’s naar oude gewoonte de Antwerpse Haven in om wat rond te rijden (lees trappen/driften 😈 ). Op de nachtritten wordt niet rustig gereden, dat is niet de bedoeling. Er zal wat doorgetrapt worden, maar op een veilig verantwoorde manier. De Haven is s’ nachts helemaal verlaten, dus we storen niemand en we moeten geen schrik hebben voor tegenliggers of andere. [/quote]

Toch maar oppassen met zulke dingen op openbare forums te plaatsen. 💡
                            Je moest eens weten wie er allemaal meelezen. :think:

Wat is de bedoeling juist en kan er ook enkel gekeken worden of is het echt rond rijden ❓
                              Ik ben daar straks met iemand en die rijdt met een recente porsche :mrgreen:
                              We gaan naar de noxx maar misschien eerst tegen 00.00 uur eens passeren 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.